Gå til innhold

Hei er AMD XP2100+ T-bred BOXED fart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD XP2100+ T-bred BOXED jeg hadde men bare spør dere om AMD XP2100+ T-bred BOXED fart enn AMD XP3200+ T-bred BOXED???

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
AMD XP2100+ T-bred BOXED jeg hadde men bare spør dere om AMD XP2100+ T-bred BOXED fart enn AMD XP3200+ T-bred BOXED???

Nei ikke fart når man kan kjøpe fly istedet da. Men bare når XP amd cpu kan kjøpe fart ikke fart kan være.

:lol::lol:

makan til røre prat.......

XP2100+ T-bred BOXED jeg hadde men bare spør dere om AMD XP2100+ T-bred BOXED fart enn AMD XP3200+ T-bred BOXED???

Mener du med detta????

Lenke til kommentar

Nei ikke fart når man kan kjøpe fly istedet da. Men bare når XP amd cpu kan kjøpe fart ikke fart kan være.

:lol::lol:

makan til røre prat.......

XP2100+ T-bred BOXED jeg hadde men bare spør dere om AMD XP2100+ T-bred BOXED fart enn AMD XP3200+ T-bred BOXED???

Mener du med detta????

Nei, men husk at flygende CPUer ikke kan kjøre bil da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...