olehenri Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg KAN prøve å se om jeg får joinet i morra/ i dag, men ha ett lite forbehold på meg ! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg tror iallefall det hadde vært lurt med en førsepost som inneholder alle disse tingene, og som blir jevnlig oppdatert, slik blir det mye lettere for både klubbmedlemmer og tilskuere å holde seg oppdatert på hva som skjer i klubben vår =) Hva synes dere? =) Enig. Du skal få æren av å åpne en ny tråd Endret 4. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vel gutta.. Viss ikke EA får fikset problemene sine og får serverne opp igjen til 18.00 så ser dette dårligt ut... Forbanna EA Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har de ikke fått serverne sine opp enda? Er det mulig? Vi mistet en fin spilledag i går pga serverne. De falt ned 20 sec etter vi hadde tapt en kamp. Typisk at de ikke kunne falle ned akkurat rett før kampen var slutt. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Vel gutta.. Viss ikke EA får fikset problemene sine og får serverne opp igjen til 18.00 så ser dette dårligt ut... Forbanna EA sånn jeg skjønner det er ea serverne oppe nå jeg er klar for spilling klokka 18.00 uten tvil. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vel gutta.. Viss ikke EA får fikset problemene sine og får serverne opp igjen til 18.00 så ser dette dårligt ut... Forbanna EA sånn jeg skjønner det er ea serverne oppe nå jeg er klar for spilling klokka 18.00 uten tvil. Ja se der Jess!! Da er eg klar kl 18.00 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Herlig. Da er folk klare 18.00? Jeg starter en ny tråd asap da =) Kaller tråden Fifa-gamerno Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Herlig. Da er folk klare 18.00? Jeg starter en ny tråd asap da =) Kaller tråden Fifa-gamerno ok kjør på, hvordan stenger jeg denne tråden om det går? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har rapportert til mods at denne kan stenges. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1030790&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg