IcedInsanity Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Du finner alle resultatene når du går inn i klubben vår og så blar du deg bortover med R1 og leiter litt så finner du de. Eg er med i hele dag...hele morgen..stort sett er eg med HELE tiden Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Du finner alle resultatene når du går inn i klubben vår og så blar du deg bortover med R1 og leiter litt så finner du de. Eg er med i hele dag...hele morgen..stort sett er eg med HELE tiden finner bare 2 kamper. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Eit lite forbehold om eg er med etter 19 i dag, men skal prøva !! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Du finner alle resultatene når du går inn i klubben vår og så blar du deg bortover med R1 og leiter litt så finner du de. Eg er med i hele dag...hele morgen..stort sett er eg med HELE tiden finner bare 2 kamper. Ja, det stod visst bare to kamper der nå..de andre stod der igår Jaja..skrive de opp etterhvert da @avRack;går greit det..men prøv å komme da Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Du finner alle resultatene når du går inn i klubben vår og så blar du deg bortover med R1 og leiter litt så finner du de. Eg er med i hele dag...hele morgen..stort sett er eg med HELE tiden finner bare 2 kamper. Ja, det stod visst bare to kamper der nå..de andre stod der igår Jaja..skrive de opp etterhvert da @avRack;går greit det..men prøv å komme da hvor mange må vi vere for å få spillt? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Minst 3 ok, du følger med du også ja tc47:D Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jepp kjeder meg på en kald og mørk mandag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Slenger opp en oppstilling slik at folk vet hvor de hører til: Diogo=Midtbane avRack=ANY/forsvar Moldespurven=ANY/forsvar Lunatic=Spiss/Ving lilleru=Midtbane Kazaii=Ving/midtbane Hadde også vært fint om vi holdt disse plassene noenlunde hele tiden slik at vi da vet hvor vi har hverandre og slik at ikke noen kommer og sier "åååååæææææ EG vil være spiss eller ååååååååå eg vil IKKE spille forsvar" , slikt trenger vi ikke, vi er ett LAG og da er alle posisjonene like viktige. Så tar eg litt vikitge ting som har blitt sagt før, ja eg vet det, men eg sier det igjen. 1:Vi løper IKKE 3mann etter samme spiller, 1 mann løper, de andre dekker mulige pasningsalternativer osv. 2:Soloraid er IKKE alltid måten å gjøre det på. 3:Pasningshurtigheten vår MÅ flere hakk opp, prøv alltid å hold deg minst ett hakk foran spillet slik at du vet hvem du kan sentre til når du får ballen, at du ikke blir stående og tenke"hmmmmmmmm...hvem skal eg sentre t....faen hvor ble det av ballen? " 4:Keeper skyter ALLTID ut, kasting kan du gjøre VISS du ser at medspillerene dine IKKE er dekket eller i overhengende fare for å bli taklet. 5:Klareringer--Klareringer--Klareringer, er vi presset inn i egen 16 meter og får ballen så sentrer vi oss IKKE ut,da BLÅSER vi ballen så langt som overhodet mulig oppover på banen. 6: Gjennombruddspasninger er GULL verdt, se opp-ser du løp så slår du en gjennombruddspasning til ett av løpene, bedre med en pasning for mye enn en for lite, det kan bety mål. GARDEROBE KL 19.00 Endret 3. november 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ang keeper og kasting ut. Nå vet jeg at jeg ikke er på dette laget og har ingenting å si. Men dere spiller med Barca, og lange kast ut er den desidert beste måten å starte kontringer på Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det ser dessverre litt mørkt ut med tanke på spill fra min side ikveld, da jeg ikke kommer opp nett med hverken kabel eller trådløst :/ Men jeg forsetter å prøve, og er selvfølgelig klar om jeg får nettet til å funke! =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hva er det som er problemet da lilleru? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Uansett hva jeg gjør, så er det det samme problemet, den finner ikke ip-addressen på forbindelsestesten. Men det jeg ikke skjønner er at, den noen ganger plutselig logger på. Og så virker alt helt fint, men så forsvinner det igjen. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Skulle nesten tru det var noko gale med ruteren din, og utdeling av ip-adresser. Sjekka at alt er fint og perfekt. Ikkje har blokkert med mac-filtrering eller feil kryptering eller noko ? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja, tror noe er galt med ruteren:/ Er det noen som kan guide meg igjennom dette med å sjekke om alt er som det skal være med ruteren? Jeg er på nett nå iallefall spiller så lenge det holder! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Skal sjå på det etterpå lilleru Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 2-3 tap mot Atletico Madrid. Dei var vel jamnt sett betre enn oss, men me scora 2 mål i løpet av dei siste 20 min og var svært nær utlikning også, men.. Viste kva som bur i oss på slutten av kampen, mykje godt spel. Samspelet sitter meir og meir. Spelte mot dei same personane litt tidligare på kvelden, gjekk på ein stygg 1-4 smell. Men revansjen var nær med å enda god! Fyrte seier: 2-0 seier mot Portugal. Bra kontrol i heile kampen, fekk eit tidleg mål på straffe. Lilleru putta den sikkert i krysset. 2-0 målet kom etter 45 min, ganske så bra samspel før. Kontring var det vel tek eg ikkje heilt feil, ballen gjekk fort og presist. Avslutta med noko klønete måte med snubling her og der og takling og tull men ballen gjekk i mål Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Da ble vi avbrutt av kræsj på EA's servere. Men alt i alt er eg godt fornøyd med kvelden, vi begynte litt rotete men syns vi kommer oss mtp samspill. Lilleru og eg tenkte oss klokka 18.00 imårra. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hadde en utrolig gøy kveld med spilling etter noen dagers fravær ikveld:) Bare synd at ea-serverene kræsjet når faktisk samspillet virkelig begynte å sitte! Men det tar vi igjen imorgen! Men jeg har tenkt litt, og jeg lurte på om hva dere syntes om at vi kunne stengt denne tråden, for at jeg eller luna opprettet en ny tråd, der førstepost vil inneholde Troppen, Taktikk, Posisjoner, Kampresultater, Regler for klubben ? Jeg tror iallefall det hadde vært lurt med en førsepost som inneholder alle disse tingene, og som blir jevnlig oppdatert, slik blir det mye lettere for både klubbmedlemmer og tilskuere å holde seg oppdatert på hva som skjer i klubben vår =) Hva synes dere? =) Endret 4. november 2008 av lilleru Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Enig i den lilleru.. Start ein ny og clean tråd, so blir det bra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg