Gå til innhold

fifa 2009 klubb = gamerno

moldespurven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du finner alle resultatene når du går inn i klubben vår og så blar du deg bortover med R1 og leiter litt så finner du de.

Eg er med i hele dag...hele morgen..stort sett er eg med HELE tiden :D

finner bare 2 kamper.

Ja, det stod visst bare to kamper der nå..de andre stod der igår :p

Jaja..skrive de opp etterhvert da :)

@avRack;går greit det..men prøv å komme da :p

Lenke til kommentar
Du finner alle resultatene når du går inn i klubben vår og så blar du deg bortover med R1 og leiter litt så finner du de.

Eg er med i hele dag...hele morgen..stort sett er eg med HELE tiden :D

finner bare 2 kamper.

Ja, det stod visst bare to kamper der nå..de andre stod der igår :p

Jaja..skrive de opp etterhvert da :)

@avRack;går greit det..men prøv å komme da :p

hvor mange må vi vere for å få spillt?

Lenke til kommentar

Slenger opp en oppstilling slik at folk vet hvor de hører til:

Diogo=Midtbane

avRack=ANY/forsvar

Moldespurven=ANY/forsvar

Lunatic=Spiss/Ving

lilleru=Midtbane

Kazaii=Ving/midtbane

Hadde også vært fint om vi holdt disse plassene noenlunde hele tiden slik at vi da vet hvor vi har hverandre og slik at ikke noen kommer og sier "åååååæææææ EG vil være spiss eller ååååååååå eg vil IKKE spille forsvar" , slikt trenger vi ikke, vi er ett LAG og da er alle posisjonene like viktige.

Så tar eg litt vikitge ting som har blitt sagt før, ja eg vet det, men eg sier det igjen.

1:Vi løper IKKE 3mann etter samme spiller, 1 mann løper, de andre dekker mulige pasningsalternativer osv.

2:Soloraid er IKKE alltid måten å gjøre det på.

3:Pasningshurtigheten vår MÅ flere hakk opp, prøv alltid å hold deg minst ett hakk foran spillet slik at du vet hvem du kan sentre til når du får ballen, at du ikke blir stående og tenke"hmmmmmmmm...hvem skal eg sentre t....faen hvor ble det av ballen? "

4:Keeper skyter ALLTID ut, kasting kan du gjøre VISS du ser at medspillerene dine IKKE

er dekket eller i overhengende fare for å bli taklet.

5:Klareringer--Klareringer--Klareringer, er vi presset inn i egen 16 meter og får ballen så sentrer vi oss IKKE ut,da BLÅSER vi ballen så langt som overhodet mulig oppover på banen.

6: Gjennombruddspasninger er GULL verdt, se opp-ser du løp så slår du en gjennombruddspasning til ett av løpene, bedre med en pasning for mye enn en for lite, det kan bety mål.

GARDEROBE KL 19.00

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

2-3 tap mot Atletico Madrid.

Dei var vel jamnt sett betre enn oss, men me scora 2 mål i løpet av dei siste 20 min og var svært nær utlikning også, men.. Viste kva som bur i oss på slutten av kampen, mykje godt spel. Samspelet sitter meir og meir. Spelte mot dei same personane litt tidligare på kvelden, gjekk på ein stygg 1-4 smell. Men revansjen var nær med å enda god!

Fyrte seier:

2-0 seier mot Portugal. Bra kontrol i heile kampen, fekk eit tidleg mål på straffe. Lilleru putta den sikkert i krysset. 2-0 målet kom etter 45 min, ganske så bra samspel før. Kontring var det vel tek eg ikkje heilt feil, ballen gjekk fort og presist. Avslutta med noko klønete måte med snubling her og der og takling og tull men ballen gjekk i mål :D

Lenke til kommentar

Hadde en utrolig gøy kveld med spilling etter noen dagers fravær ikveld:) Bare synd at ea-serverene kræsjet når faktisk samspillet virkelig begynte å sitte!

Men det tar vi igjen imorgen!

Men jeg har tenkt litt, og jeg lurte på om hva dere syntes om at vi kunne stengt denne tråden, for at jeg eller luna opprettet en ny tråd, der førstepost vil inneholde Troppen, Taktikk, Posisjoner, Kampresultater, Regler for klubben ?

Jeg tror iallefall det hadde vært lurt med en førsepost som inneholder alle disse tingene, og som blir jevnlig oppdatert, slik blir det mye lettere for både klubbmedlemmer og tilskuere å holde seg oppdatert på hva som skjer i klubben vår =)

Hva synes dere? =)

Endret av lilleru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...