Gå til innhold

fifa 2009 klubb = gamerno

moldespurven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal vi gjøre :)

Da tar eg enn oppsummering på dagens kamper.

Vi begynte med en ok 2-0 seier mot Westfalen Allstars,første målet vårt kom på straffespark som Diogo satte sikkert mål.Andre målet kom på overtid

Den andre kampen ble avbrutt av det andre laget da vi var begynt. :thumbup: så den vant vi 2-0

Den tredje kampen derimot var mot noen spillere som nok har spilt dette en stund og vi fikk grisebank av FC Legbreakers :dontgetit: og ble løpende etter de andre hele kampen, uten at vi fikk til 3 sammehengende pasninger og vi tapte 6-0 tilslutt.

Så til litt andre ting, gjennombruddspasninger MÅ vi bli flinkere til, bare til å slå disse hyppig for soloraid er som regel ikke veien å gå.

Når vi er presset dypt inne på egen banehalvdel/sekstenmeter så KLARERER vi, vi sentrer ikke hjemover eller til egen keeper.Er ingen skam å å HAMRE ballen oppover på banen, heller det enn ett kjipt mål imot.

Så som avRack sa etter en kamp, vi løper IKKE 2-3 mann etter samme spilleren, ÈN løper og de andre dekker opp.

Pasningene våre må komme kjappere dvs ikke løpe seg fast i spillere før vi trykker X eller firkant alt etter som, og vi må få ballen til å gå fortere, dette fungere godt som vi fikk ett krystallklart eksempel på i den siste kampen da vi tapte som det sang.

Ellers så tror eg vi går for den oppstillingen vi hadde de to første kampene, og tror vi holder oss til den videre, for da lærer vi oss å kjenne bedre og vet hvor vi har hverandre til enhver tid.

Diogo=Midtbane

avRack=ANY

Moldespurven=ANY/forsvar

Lunatic=Spiss/Ving

lilleru=Midtbane/er ikke helt avklart den enda

Kazaii=Har ikke spilt enda.

EDIT:Endret resultat :D

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

må bare rette på deg lunatic vi vant første kampen 2-0 var mål på overtid.

ja helt enig om gjennombrudspasninger, må skjerpe meg selv på det også ikke for å finne på noen unskyldning men hadde spillt fifa 09 lite før kampene i dag ( 90 min i en offlina kamp)så slet litt i dag fått spillt endel mer i kveld og synes jeg nå spiller mye bedre:D

klarere gjorde jeg nesten hakket for mye i dag:P

jeg likte any faktisk kansje forde jeg ikek har prøvd noe annet men likker å kunne skore samtidig som jeg vil hjelpe i forsvar og da er any tingen:P

blir det noe spilling i morgen?

Lenke til kommentar

Eg er klar for speling i mårra.. Men som dykk sikkert skjønner so blir da ikkje før seint ut på dagen som i 16-17 tida :)

MEn som LunaticFanatic seier:

1. Klarere tidligare, med ein gong du får ballen innenfor 16-meteren skal du KLARERE... Det same kan ein vel sei om ein er pressa eller har ingen pasningsmulighetar på sin eigen bane halvdel.

2. Gjennombrotspasning.................................. Det har eg vel sagt ein del gongar, men eg hatar egoløp og er fan av kjapt, fint, 1-touchspel og vil bringa dette vidare i vårt lag. For det om me skal koma noko veg med laget vårt, MÅ me ha raske, presise pasningar (og då er ikkje 1-touchspel feil) som får fart på spelet...

3. Med fare for å sitere meg sjølv: "Når ein motspelar har ballen, så spring ikkje 2-3-4 spelarar på same laget etter den personen som har ballen." HAllo!! Då tar den som er nærast og angrip motspelaren som har ballen, mens dei andre prøver so godt som råd å dekka eventuelle pasningsalternativ..

4. Skudd på mål. Dette er kanskje vanlig for dei fleste, men R1 og skuddknappen(som oftest O) er knappene å trykke på når ein er åleine med keeper, eller, også når ein har andre gode skuddmulighetar. Når ein trykker R1 og skuddknapp så bruker ein meir innsida av foten og prøver å plassere den. R2 og skuddknapp gjer at ein prøvar å lobbe, lurt om keeper er langt ute. Eg suge sjølv i avslutningar, såå :)

5. Tilslutt, VÆR KRITISK !!!! Seriøst, klag på medspillere, fortell kva dei gjer feil, fortell kva dei gjer rett, osvosv.. Ein blir berre betre av kritikk. Sjølv er eg ein jævel på å klage på medspillere, men eg vil ha klaging tilbake også!! Klaging føle eg i grunn berre gjer ein betre, faktisk.

6. Nokolund enig med Lunatic sitt oppsett av laget:

Lunatic: Spiss

Diego: Any/midtbane

moldespurven: any/forsvar

avRack: any/forsvar (FORSVAR:D)

lilleru: Too little playtime to discuss... :p

Kazaii: JOIN OUR FUCKING GAME MF :D

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Angående R1 og alene mot keeper. Jeg har spilt en del spiss for Laget med stor L etter superspissen vår (dessverre :)) fikk seg jobb. Jeg har brent helt vanvittige sjangser. På grunn av R1. På fredag scorte jeg pretty mutch på det meste. Uten R1. Min teori er at man skyter betraktelig svakere når man bruker R1 - også når man skal plassere den nede i hjørnet. Nok til at keeper får tak i den.

Det er også viktig å ha med i tankene for de som spiller spiss evt er i en posisjon til å avslutte. Hvis dere får ballen for åpent mål på litt avstand (type 10-12 meter). Vær forsiktig med å skyt på første. Den har en stygg tendens til å blåse over. Ta ett touch og send den forsiktig i nettmaskene.

Lenke til kommentar
Ja kanskje vi får med alle sammen imårra...ex Kazaii da..han har enda ikke vist seg... :hmm:

Jeg er her! Har ikke fått vært med på noe da jeg har vært opptatt og ikke fått sett på nett på ei stund, sleit med å finna igjen riktig tråd her også når jeg sku leite opp denne nå, men fant den :p

Har vært på med ps3`n, men ikke vært hjemme

I morra jobber jeg fra 20:00 så får desverre ikke vært med etter da, Onsdag og Torsdag har jeg fri, så da er jeg down!

MEN, MSN er lettere å få tak i meg på ang tidspunkt osv, skal prøve å titte innom oftere her nå, bokmerker denne :D

Msn: [email protected]

Lenke til kommentar

Det var en svak kamp av oss idag. Jeg gjorde selv en utrolig dårlig kamp, og merket at noen dager uten fifa vises fort på prestasjoner. Må bare beklage det, jeg skal komme sterkere tilbake!

Imorgen satser jeg på og ha nettet oppe og gå igjen for fullt, så hadde vært moro og fått til en skikkelig runde med mange kamper!

Så jeg prøver meg på å sette kamptiden til 19.00?

Passer det for folk?

Lenke til kommentar

Eg er på skulen til 19.00, så rekker nok ikkje det til dess. Skal koma så raskt eg kan etterpå :)

Men, er klar for eit par kampar, ja :D

Hadde vore fint om Moldespurven kunne ha endra fyrsteposten sin. Der kunne me legga inn resultater og referat frå kvar kamp ? :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Eg er på skulen til 19.00, så rekker nok ikkje det til dess. Skal koma så raskt eg kan etterpå :)

Men, er klar for eit par kampar, ja :D

Hadde vore fint om Moldespurven kunne ha endra fyrsteposten sin. Der kunne me legga inn resultater og referat frå kvar kamp ? :)

ja, det kan jeg forsåvidt gjøre, men husker ikke alle resultatene av kamper vi har spillt men kan begynne å gjøre det fra nå av.

jeg er med på å spille i dag er ledig hele dagen så samme når vi spiller for meg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...