Gå til innhold

fifa 2009 klubb = gamerno

moldespurven

Anbefalte innlegg

Når dere har kommet dere på MSN, hva sier dere til at vi stenger begge trådene (min tråd og denne tråden) og oppretter en tråd som omhandler klubbspilling i FIFA generelt? Tenker at vi kan utveksle erfaringer, triks, tips, osv osv. Blir mye mer ryddig enn med hundre FIFA-tråder her og der :)

jo er enig selv og er vel jeg som styrer dene tråden men vil høre hva de andre menner, vet heller ikke om alle har hverandre på msn jeg har 3 på msn seløv mangler 2.

Msn [email protected] legg meg til dere 2 som jeg ikke har:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er imot det.

Eg mener at denne tråden tilhører de som er med i denne klubben og mener at viss vi skal slå sammen de to trådene så kommer det bare til å bli rot med tider folk skal spille,taktikker osv osv.

Så eg mener at vi bør ha de to trådene separert siden vi faktiskt har to lag og en haug med ulike spillere som vi må holde aktive.

Og skal vi utveksle erfaringer osv så kan vi gjøre de i de to respektive trådene som det gjelder, eg mener at det ikke er verre enn det.

Eg gidder ikke lete i timevis viss noen har satt opp ett tidspunkt vi skal spille og 7-8 medlemmer fra den andre klubben har svart etter det og gjort slik at tidspunktet blir like vanskelig å finne som nåla i høystakken.

Lenke til kommentar

Jeg er også imot dette.

Tror det ville vært veldig lærerikt og diskutere, taktikker osv med det andre laget, men tror det at om vi bare skulle hatt en tråd om disse 2 klubbene, så ville det blitt mye rot.

Jeg ser heller ikke problemet med at det er altfor mange tråder om fifa-klubber, det er vel 2 aktive tråder om dette nå.

Så en annen løsning kunne kanskje vært å opprette en egen tråd vi f.eks kunne kalt FIFAklubb diskusjon eller noe sånt :p

Så en liten kjip melding, jeg får ikke spilt idag, da nettet mitt plutselig ikke funker på ps3 idag :( Jeg skal gjøre så godt jeg kan for og fikset det, men kan ikke love noe!

I tillegg så mener jeg det er klubbmedlemmene som styrer denne tråden, selv om ikke trådstarter ennå er med i klubben.

Lenke til kommentar
Så en liten kjip melding, jeg får ikke spilt idag, da nettet mitt plutselig ikke funker på ps3 idag :( Jeg skal gjøre så godt jeg kan for og fikset det, men kan ikke love noe!

Er iorden det, får finpusse ferdighetene heller eg da :)

I tillegg så mener jeg det er klubbmedlemmene som styrer denne tråden, selv om ikke trådstarter ennå er med i klubben.

I agree
Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...