IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Nummer èn: Ballen skal klareres når vi harfolk rundt oss inne i 16meteren. Nummer to: Keeper skal pælme ballen oppover på banen... Ellers så syns eg det var greit til å være første kampen...heldige var vi med 3-3...Første målet vårt kom etter en zombie i forsvaret deres...straffen er sjangsespill...så vi kunne like godt ha tapt Pasningene må komme MYE før..det tar litt tid etter du har trykket før pasningene går, så dette må gjøres fortere. Andre målet vårt var orgasmiskt...nydelig samspill...helt brilliant Endret 30. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) 1. Enig, sorry min fatale tabbe med keeper. Kan ikkje anna enn å orsaka meg, men ballen kom litt brått på og fekk ein uheldig fyrstetouch. 2. Enig!! 3. Få mer fart i spillet, synes det blir altfor mykje egoistiske raid. Bakrom er ein fin ting, og det var fleire gongar at ballen burde vore spelt til ein annan i bakrom som var i betre posisjon. Andremålet var også ganske bra, ja!! Må få fleire slike spel. Då gjekk ballen fort på 1-2 touchen i minst 4 trekk som eg husker.. Avslutta med ein fin liten stikkar til Messi som var på løp bak forsvarsfireren som putta den lett i mål. Vakkert ! Endret 30. oktober 2008 av avRack Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det er jeg helt enig i. Vi må også være mer oppmerksomme på gjennombruddsmuligheter. Da dette er veldig effektivt. Alle kan sende meg msn sin på pm, da det blir mye lettere og og diskutere taktikk på den måten Ellers så lurer jeg på om noen har noen forslag til hvilken klubb dere mener vi bør være, og taktikk ? =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tar msn min her eg..så alle ser den.. [email protected] Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi må også være mer oppmerksomme på gjennombruddsmuligheter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 MEGET BRA! Vår første seier! Lenke til kommentar
Diogosan86 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 og min er [email protected] Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi møtes kl 20.00 på msn før vi spiller alle sammen. Be there. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Eg har som sagt meldt avbud pga. studentfylla ! Sorry. Kjem sterkare attende!! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da har vi fått spilt våre første 2 kamper. Den første viste vi glimt av godt spill, og Lunatic viste seg som en meget bra spiss, med sine 3 mål i en 3-3 kamp. I den andre kampen var det litt frem og tilbake, men sett over ett, så synes jeg vi fortjente vår 1-0 seier etter nytt mål av Lunatic =) Ting som jeg mener vi bør passe er at ballen går raskere mellom hverandre, får man ballen på midten eller på backene kan man gjerne prøve å slå en gjennombruddspasning, da vi har Messi, Eto'o og Henry på topp. I tillegg må vi være mye mer kyniske når vi har ball med keeper (Hvis keeper har ball skal ballen klareres med O-knappen) men også når vi har ball i forsvaret og er hardt presset av motstanderlaget synes jeg vi bør være flinkere til og klarere ballen, isteden for å spille ballen tilbake til keeper, eller til en annen forsvarsspiller, da dette ofte fører til en veldig vanskelig situasjon for spilleren som mottar ballen. Ellers synes jeg dette virker veldig positivt, og tror når samspillet begynner å sitte bedre, så vil vi være et veldig godt lag. Tilslutt, alle dere som har skrevet i dette innlegget, som ennå ikke er medlem av klubben, legg meg til på PSN: lilleru Vi ønsker AKTIVE spillere Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Da har vi fått spilt våre første 2 kamper.Den første viste vi glimt av godt spill, og Lunatic viste seg som en meget bra spiss, med sine 3 mål i en 3-3 kamp. I den andre kampen var det litt frem og tilbake, men sett over ett, så synes jeg vi fortjente vår 1-0 seier etter nytt mål av Lunatic =) Ting som jeg mener vi bør passe er at ballen går raskere mellom hverandre, får man ballen på midten eller på backene kan man gjerne prøve å slå en gjennombruddspasning, da vi har Messi, Eto'o og Henry på topp. Meget enig her, soloraid kan lønne seg det men samspill og pasninger kan lettere skjære gjennom forsvaret I tillegg må vi være mye mer kyniske når vi har ball med keeper (Hvis keeper har ball skal ballen klareres med O-knappen) men også når vi har ball i forsvaret og er hardt presset av motstanderlaget synes jeg vi bør være flinkere til og klarere ballen, isteden for å spille ballen tilbake til keeper, eller til en annen forsvarsspiller. Nok engang enig, eg har sittet å bannet noen ganger når vi er sterkt presset med 4-5 motspillere inni egen 16 meter og ballen blir spilt inn til keeper og den prøves å bli spilt utover via ALLE lagspillerer vi har der inne. Ellers synes jeg dette virker veldig positivt, og tror når samspillet begynner å sitte bedre, så vil vi være et veldig godt lag. Tror dette laget med disse spillerene kan komme til å vise seg meget slagkraftig,mer trening sammen og trening på ting vi har snakket om her så kommer dette til å bli bra. Endret 30. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er folk klare for å spille? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har hatt en runde med Lilleru om denne saken. Vi satt kamptiden til kl 20.00 idag, Lilleru og jeg var klare i garderoben kl 20.00 og ventet i 30min uten at noen dukket opp...uten at folk ka beskjed eller sa noe om hvorfor de ikke kunne komme. avRack er unnskyldt da for han ga beskjed og vi visste om at han ikke kom da vi avtalte kamptid. Lilleru om jeg har blitt enige om at vi innfører en "3 strike and you are out" regel, dvs setter vi opp kamptider og DU ikke kommer uten at du gir beskjed til enten meg eller Lilleru så får du automatisk 1strike, tre sånne og du blir kastet ut av klubben PUNKTUM, dette er ikke noe en kan diskutere på Vi trenger IKKE medlemmer som kun er med i ligaen for å "være med". For å få laget til å fungere sammen trenger vi samspill, for å få samspill trenger vi trening, for å få trening trenger vi..ja..aktive medlemmer som er med å SPILLER kamper Vi håper å se dere imorgen,har ikke satt noen tid enda, men det kommer.Så dere kan gjerne poste her og bare si at dere er med så kommer vi med klokkeslett senere. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har hatt en runde med Lilleru om denne saken. Vi satt kamptiden til kl 20.00 idag, Lilleru og jeg var klare i garderoben kl 20.00 og ventet i 30min uten at noen dukket opp...uten at folk ka beskjed eller sa noe om hvorfor de ikke kunne komme. avRack er unnskyldt da for han ga beskjed og vi visste om at han ikke kom da vi avtalte kamptid. Lilleru om jeg har blitt enige om at vi innfører en "3 strike and you are out" regel, dvs setter vi opp kamptider og DU ikke kommer uten at du gir beskjed til enten meg eller Lilleru så får du automatisk 1strike, tre sånne og du blir kastet ut av klubben PUNKTUM, dette er ikke noe en kan diskutere på Vi trenger IKKE medlemmer som kun er med i ligaen for å "være med". For å få laget til å fungere sammen trenger vi samspill, for å få samspill trenger vi trening, for å få trening trenger vi..ja..aktive medlemmer som er med å SPILLER kamper Vi håper å se dere imorgen,har ikke satt noen tid enda, men det kommer.Så dere kan gjerne poste her og bare si at dere er med så kommer vi med klokkeslett senere. bra at dere har lagd klubb og fått spillt litt:D i dag ble ps3 og fifa 09 kjøpt satt meg ned og skulle spille, men hva skjer for bare svart skjerm ok sikkert jeg som har gjort noe fiel tenker jeg etter 5 timmer med dobbeltsjekking og prøvd att og fram har jeg funnet ut at jeg skal levere maskina tilbake i morgen og kreve pengene tilbake eller ny maskin, så håpper på å komme sterkere tilbake i morgen men kan ikke love noe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kjempebra at det er et helt nytt lag med 6 spillere som får det til fra forumet Håper vi møtes i fremtiden Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jepp. Men da må de komme seg opp i 2. divisjon først Lenke til kommentar
kalken Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hei dette høres interesant ut, ser ut som dere er fult lag, men hvis dere mister en er jeg ledig. bare sende PM har erfaring fra striker 96 og de eldste fifa spillene, nå spilt fifa 09 siden det kom ut. og ser på meg selv som en god spiller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hei dette høres interesant ut, ser ut som dere er fult lag, men hvis dere mister en er jeg ledig. bare sende PMhar erfaring fra striker 96 og de eldste fifa spillene, nå spilt fifa 09 siden det kom ut. og ser på meg selv som en god spiller. Noted Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Når dere har kommet dere på MSN, hva sier dere til at vi stenger begge trådene (min tråd og denne tråden) og oppretter en tråd som omhandler klubbspilling i FIFA generelt? Tenker at vi kan utveksle erfaringer, triks, tips, osv osv. Blir mye mer ryddig enn med hundre FIFA-tråder her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg