Crysis Fan Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dere kunne jo sette opp til hard før hvert mission. Selv spilte jeg soviet campaign på hard. Var ikke veldig vanskelig det heller. og jeg ynes det er utrlolig vanskelig på easy? O_o Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Faen ra3 er et drittspill!!!!!! ra2 var 100 ganger bedre. Her er det bare tull- Hvor mange mission har hvert av landene? Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) er egenlig enig at ra2 er bedre det som ødeleger det for meg er support power bygga opp en stor her og bra forsvar så skulle jeg gjøre noe til sjøen så har dem drept more or less hele hær min når jeg kom tilbake med en timebomb og orbital drop er overpower (var foresten support power i generals men dem var ikke så kraftige enne anna ting er at mye av unit setter seg fast spesielt på bruer Endret 27. november 2008 av majorkira Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Slutta og spille Command and conquer spill fordi ble så mye Laser fremmtid og roboter alt mulig dill dall Red Alert 1 er tingen Generals er bra! så kom tullet Endret 11. desember 2008 av Alexander andre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jamen det var jo veldig nyttig å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg