mrekran Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Trenger seriøst hjelp for dette: Jeg er litt i tvil om jeg får kjørt Red Alert noe bra. Jeg har en Acer Ferrari 1100 med AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-66. 4gb ram, Ati Radeon x1270. Windows Vista ultimate. Noen som vet om jeg får kjørt Red Alert på denne? Google er din venn ? er litt dum jeg:P hva søker jeg etter Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Trykke på linken hans kanskje? System Requirements: OS – Windows XP / Vista (32-Bit) Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores) Memory – XP: 512 MB / Vista: 1 GB Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB DVD Drive - 8 SPEED Video Card – XP: 64 MB / Vista: 128 MB Sound Card - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse Optional – VoIP Headset Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Førsteinntrykk: Skuffa! Tegneseriegrafikken ødelegger mue synes jeg. Jeg er en novice strategispiller, og "easy" i skirimish var ikke akurat easy de første gangene. Var litt uvant da utvalget av enheter var så som så, og økonomien var "skral" ... men det gir igjen et vesentlig potensiale når det kommer til micromanagement. En må bare bli vant til det tror jeg. Nå har jeg ikke spilt så mye enda, så håper på at det "vokser" i mine øyne. Edit: hva får man i premiere edition mot "standard" ? Endret 31. oktober 2008 av JKJK Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Enda et møkk fra EA Games Eneste som kan lage Command & Conquer spill er Westwood Og takk EA for og ødlegge Red Alert Serien Gamer.no kan ikke si 9/10 gått fra vettet sikker han som skrev det har ikke spillt strategy spill før Fremtids drit må vekk få inn Red Alert 1 ny version Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Eneste som kan lage Command & Conquer spill er Westwood Mange av de gamle ansatte i Westwood fortsatte i EA Pacific, som etter hvert ble inkorporert i EA Los Angeles. Det er nok lettere å finne en syndebukk enn det er å svikte sine gamle helter Gamer.no kan ikke si 9/10 gått fra vettet sikker han som skrev det har ikke spillt strategy spill før Hehe. Jeg har nok spilt min andel strategispill, gitt. Folk er forskjellige, og om du er uenig i det jeg skriver i anmeldelsen kan du godt ta det opp punktvis så utdyper jeg mer enn gjerne. Endret 31. oktober 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Enda et møkk fra EA GamesEneste som kan lage Command & Conquer spill er Westwood Og takk EA for og ødlegge Red Alert Serien Gamer.no kan ikke si 9/10 gått fra vettet sikker han som skrev det har ikke spillt strategy spill før Fremtids drit må vekk få inn Red Alert 1 ny version Ville vært fint om du faktisk begrunnet hvorfor du synes RA3 er noe dritt. "fremtids drit må vekk", hva i all verden skal det bety? Red Alert sitt univers er ikke realistisk (med mindre du kaller det et realistisk utgangspunkt å dra tilbake i tid og drepe Hitler før han kom til makta). Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 349 kr. på Elkjop.no og 449 kr. for lovlig nedlasting. Go EA Store! 339,- på platekompaniet. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Slipper man unna SecuRom med hvis man bruker EA Link? Dette lurer også jeg på. Evt er det sånn at hvis jeg kjøper spillet og får skikkelig key, og legger inn en alternativ versjon av spillet, så vil det funke online også..? Endret 2. november 2008 av stavros Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Prøvde RA3 hos en kompis i helga, og erm... Nei, ikke helt det samme som forgjengerne. RA3 minner meg mer om et kjedelig tenåringsspill rikelig med leketøys enheter i sterke overdrevene farger, enheter som er 2 etasjer større enn hvert hus og grafikk ikke sett siden Empire Earth i 2001. Med tanke på hvor mye silikon hver ''RA-babe'' hadde, kan det tenkes at de brukte mer penger på filmsnuttene enn selve spillet. 4/10 Endret 2. november 2008 av Colossus Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er heller ikke så imponert. Kompis-commanderen er jo bare i veien økonomien er omtrent set-and-forget. Men ellers er det et helt OK spill, ingenting magisk, men fortsatt en del bedre enn RA2. Maskinkravene var også helt OK, jeg har dual ( fem år gamle Nettburst-baserte ) Xeon 3.2 GHz, 2GB RAM og 3850AGP, og 2560x1600 med alt på medium og textures på high er ikke noe problem. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg var ikke imponert i starten. Men alt blir bedre lengre ut i spillet. Mot slutten av Soviet begynner RA-sjelen å komme seg. Men som mange nevner, den ekstra kommandøren er mer en plage enn til hjelp. Selv om han/hun kan brukes som kanonfor nå og da. De skulle ikke ha gått for en felles økonomi slik som disse sløser penger. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette med ekstra kommando er litt unødvendig. Hadde sjølv ikkje hatt noko problem med missionane om eg gjor alt aleine. Eg brukar knapt commandoen, men ser poenget med "co-op" på nettet, og konsoll. Men synest det må gå an å lage en solo campaign utan nokon ekstra hand. Er på slutten av sovjet nå, og spelet tek seg opp. Starten var så som så. Bra spel til no, men er ikkje heilt einig med karateren Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Rundet Allied og er 2 missions igjen på Soviet. Synes det er veldig bra. Selv om det kunne vært bedre på enkelte områder. Som f.eks å spille uten co-commander. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vil gjerne se de som klarer siste Soviet missionet på hard uten en co-commander Herregud så mye units som blir pøst mot deg, spesielt air! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Vil gjerne se de som klarer siste Soviet missionet på hard uten en co-commander Herregud så mye units som blir pøst mot deg, spesielt air! Siden han hos meg døde etter kort tid så var han ikke til så mye hjelp. Klarte det jo uansett. edit: På normal jeg spilte forresten, ikke hard. Endret 4. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ...og da har jeg også kjøpt Red Alert III. Skal prøve det snart, skal bare få gjort unna noe skolearbeid først. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 synest det var ganske lett på medium.. Men nå skal det seiast at eg spelar aktivt strategispel som WC3 og SC2 på b.net. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er enig med AshtraY, ble for tre minutter siden ferdig med Soviet på normal, og det var rett og slett for lett. Jeg brydde meg aldri om økonomien og bygde ikke forsvarsbygninger, og det var bare å sette et par fire-fem AV og fire-fem AA der fienden kom, og så gikk det flott. Og imens fikk jeg opp battleships, noe som er dødsdommen. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dere kunne jo sette opp til hard før hvert mission. Selv spilte jeg soviet campaign på hard. Var ikke veldig vanskelig det heller. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Er det en bug med spillet mitt? Gjorde siste Allied mission pånytt, men når jeg trykker continue så kommer bare brifing videoen til det oppdraget pånytt. Trodde det var en video etter man hadde vunnet som i RA2 og RA. Fikk ikke sett den førstegang fordi jeg snublet i strømkabelen rett etter jeg var ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg