Laffe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 crap azzzzzz, ser ut som jeg må ty til ny pc ; P Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 må vi ha bra pc for å game dette spillet? spiller på laptop. acer aspire 5610. spilte ra2 uten no problem på denne maskinen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Etter åtte år har EA manet frem enda et fantastisk Red Alert-spill. Les mer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Herlig, gleder meg. God omtale! Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Denne her skal nok ligge på skrivebordet om noen dager ja Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) må vi ha bra pc for å game dette spillet? spiller på laptop. acer aspire 5610. spilte ra2 uten no problem på denne maskinen. RA2 er 8 år gammelt, så det kan ikke sammenlignes. Krav fra betaen: * OS – Windows XP / Vista (32-Bit) * Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores) * Memory – XP/Vista: 1 GB * Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB * DVD Drive - 8 SPEED * Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card * Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported) * Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players * Input - Keyboard, Mouse * Optional – VoIP Headset Endret 27. oktober 2008 av kilik Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 der gikk visst eksamene mine i vasken tobn Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Grei anmeldelse, men jeg synes godt dere kan nevne den noe drakoniske DRM-ordningen. Den eneste måten man blir kvitt SecuROM på er ved å spre bevissthet rundt hvem som bruker det og gir utgiverne nok negativ tilbakemelding. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette høres utrolig moro ut =) Men blir nok utsatt pga mange andre storspill som kommer før dette i rekka. God anmeldelse btw =) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 RA2 er 8 år gammelt, så det kan ikke sammenlignes. Krav fra betaen: * OS – Windows XP / Vista (32-Bit) * Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4; AMD Athlon 2000+; Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores) * Memory – XP/Vista: 1 GB * Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB * DVD Drive - 8 SPEED * Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card * Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported) * Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-8 Players * Input - Keyboard, Mouse * Optional – VoIP Headset Ikke verre nei. Men da kan jeg kjøre. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det noe særlig nytt rent spillemessig i forhold til andre RTS som har kommet de siste årene? Jeg tenker på i forhold til spill som CoH og Supcom? Jeg syntes nemlig det var det som gjorde Tiberium Wars til en litt slapp gammeldags affere.. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skal garantert spilles og rundes. må bare vente et par dager til lanseringen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Grei anmeldelse, men jeg synes godt dere kan nevne den noe drakoniske DRM-ordningen. Den eneste måten man blir kvitt SecuROM på er ved å spre bevissthet rundt hvem som bruker det og gir utgiverne nok negativ tilbakemelding. Ja, synd de ikke tørr å ta det opp. Jeg kommer ikke til å kjøpe RA3 pga akkurat dette. Blir å vente på SC2, og håpe blizzard fortsetter med å stole på sine kunder, noe EA tydeligvis ikke gjør. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det noe særlig nytt rent spillemessig i forhold til andre RTS som har kommet de siste årene? Jeg tenker på i forhold til spill som CoH og Supcom? Mer fleksible enheter, større fokus på sjøkamp, langt større muligheter for effektiv micromanagement og så videre. Det er jevnt over et par tykke hestehoder foran C&C 3. CoH var et morsomt spill, men det følees nærmest litt simpelt etter å ha spilt Red Alert 3. Dette etter å ha lovprist det for kompleksiteten og kreativiteten da det kom ut Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har gledet meg til RA3, blir sikkert kos på lan =) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Merklig mange gode spill som har blitt servert siste måndeden virker det som. Men det er jo julesalg snart, så er vel ikke så rart når man tenker seg om Dette er vel uansett noe man må kjøpe og ikke skaffe via ukonvensjonelle metoder. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Grei anmeldelse, men jeg synes godt dere kan nevne den noe drakoniske DRM-ordningen. Den eneste måten man blir kvitt SecuROM på er ved å spre bevissthet rundt hvem som bruker det og gir utgiverne nok negativ tilbakemelding. Om jeg husker riktig har RA3 en ny versjon av SecuRom. Du trenger bare aktivere det og så kan du spille uten cd-platen. Hvordan det er med installasjoner husker jeg ikke. DRM har lite med selve spillet å gjøre, spesielt i en anmeldelse. Og haddet den blitt tatt med hadde jeg ikke tatt en anmeldelse seriøst. Om da ikke kopibeskyttelsen er unødvendig streng. Endret 27. oktober 2008 av TCi Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 å herregud som jeg elsket ra2 dette her blir nok til å ligge på databenken Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Flott omtale! Fikk veldig lyst på spillet nå. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde store forhåpninger til dette spillet, men etter å ha lest denne omtalen er jeg overtalt. Dette må skaffes så snart budsjettet tillater det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Elsket RA2, skal definitivt skaffe meg dette! Synd at det kommer så forbanna mange bra spill nå: Fallout 3, Fable, Far Cry 2 og dette ++++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg