Reeve Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei Min mor klarte å fylle bensin på sin Audi A3 som er diesel. Hun kjørte med den til den stoppet, før hun kom på at hun hadde tatt feil. Den har nå vært på verksted og de har tappet og renset etc., men mamma sier at den har litt problemer fortsatt. Den bruker litt tid på å starte (opptil tre forsøk), den virker litt "svak" på gassen og går generelt dårlig. Jeg sa at jeg trodde det var normalt de første kilometerne etter hun har fått den fikset, men hun ville allikevel at jeg skulle sjekke for sikkerhets skyld på nettet. 1 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan være det er noen ulumskheter igjen i systemet. Håper at verkstedet byttet diesel-filteret, eller så kan det være årsaken vist det ikke er bytta. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 den høye kompresjonen i en TD-motor må jo ha ført til en massiv feildetonasjon, og dermed skada motoren Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 den høye kompresjonen i en TD-motor må jo ha ført til en massiv feildetonasjon, og dermed skada motoren Pleier å gå bra Ikke vært borti et tillfelle hvor det ikke har gått bra enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå