Tehjoran Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fy søren =D.. trodde ikke mine egne ører og øyne når jeg så dette!! DØDS BRA NÅ SYNTES NÅ JEG =D =D =D =D!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=z0vSQdkcSF0 YEEEEAH!!11!!!!111 !!!!! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fantastisk! Om det er så bra som det ser ut, ser det ut som vi Coop-zombie-FPS-elskere kan få en bra høst i vente:D Først CoD5, deretter Left 4 Dead. Må si jeg gleder meg til begge spillene. I mellomtiden får jeg tilfredsstile zombie-fps-lysten med HL2-moden "Zombie Panic: Source" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fullstendig Zombiefest denne høsten her ja Syns faktisk dette såg rimelig artig ut, flott avkobling fra de hektiske kampene online. Ihvertfall de første bølgene Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette gir deg også en mulighet til å spille mot boter med venner uten å gjøre mission.. første gang Call of Duty har med dette Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vet ikke om Zombie-modusen er den som kommer til å være det mest engasjerende for meg, men det er uansett bra at man forsøker på nye ting... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha Left 4 Dead: Nazi Zombie Attack. Høres gøy ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå