Luciferian Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det ett lyst hode der ute som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan konvertere en PPT presentasjon til PDF?? Skal sende ut en presentasjon, men de som har mottatt den som PPT har gitt tilbakelding at den blir sortert som spam, noe oftest ikke en PDF fil gjør.. Ser også bedre ut om man kan sende den som PDF... Håper noen kan hjelpe meg.. André Har letet på nett, og der skulle det være mulig å gjøre det om med en virituel PPT printer.. Men det er ikke noe jeg har i listen over skrivere... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Du kan laste ned og installere PDFcreator. PDFcreator lurer Windows til å tro den er en fysisk printer, men lagrer istedet det som skal printes til en PDF-fil. Alle programmer som kan printe kan dermed også lagre i PDF ved hjelp av PDFcreator. PS. Du kan velge antall "slides" pr. side når du printer dersom du ønsker å unytte arealet pr. side bedre. Dette finner du i de generelle print-innstillingene i PowerPoint. Endret 27. oktober 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Luciferian Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Tusen hjertelig! Funka som jernet!! Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Bruk heller Open Office! Som du sikkert veit kan OO opne alle format i Microsoft's Office pakke, deriblant også ppt-filer. Frå OO Impress kan du so eksportere ppt-fila til pdf-format. På denne måten vil den grafiske kvaliteten bli langt betre i vare teken enn om du bruker PDFcreator. Denne siste kan du best samanlikne med ein scanner. Resultatet blir ein tydeleg høgare kvalitet - og lågare volum. Særleg gjeld dette ordinær skrift. Eg gjorde eit forsøk med denne ppt-presentasjonen om myringoplastikk-operasjoner ved sjukehuset i Elverum. 15 lysbillete med mest tekst og eit par grafer. PDFcreator med standard instillinger laga ei pdf-fil på 6291kb medan OO tilsvarande laga ei fil på 2078kb. Og den siste har tydeleg betre grafisk kvalitet! PDFcreator laga ein gjennomgåande kvit høgremarg på alle dei 15 sidene. OO fylte kvar side 100%. På den siste sida med detaljskrift kan ein sjå tydeleg at den grafiske kvaliteten vert tydeleg betre gjennom OO. Til tross for at storleiken på fila er berre 1/3. Er det billete i presentasjonen kan du i OO ta vare på kvaliteten 100%, eller kva du vil av komprimering. Her får du fleire val-mogelegheiter når du går via >Fil >Lagre som PDF. Men nesten uansett kva du velger av komprimering vil kvaliteten bli betydeleg betre enn via PDFcreator. Du får og ein del andre viktige val; -event. å ta vare på url'er slik at dei er "klikkbare" i pdf-dokumentet, -å be om fullskjerm-modus slik at når pdf-dokumentet vert opna i pdf-lesaren so skjer det direkte i fullskjerm-modus, -skjule meny- og/eller verktøylinja.... Endret 4. november 2008 av Dabola Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg gjorde akkurat samme testen og kan bekrefte det Dabola sier. Kvaliteten er tydelig bedre på PDF generert gjennom OpenOffice.org Impress (versjon 3.0) enn gjennom PDFcreator 0.9.3. Det er også slik at Impress-til-PDF-versjonen ser ut som om den er lik originalen slik den så ut i MS Office 2003. Når det gjelder størrelsen hos meg, så var originalen (2061 kB), PDF fra Impress (2075 kB) og PDF fra PDFCreator (6064 kB). PDFCreator har lenge vært et svært nyttig verktøy, men nå ser det ut til at innebygd PDF-støtte i programmer som OpenOffice.org er bedre på formater der den er støttet. Jeg ser PDFCreator har kommet i versjon 0.9.6 og det er mulig den er bedre? Det står ikke hvilken versjon Dabola brukte. Endret 4. november 2008 av BonzoDog Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bruker Office 2007 og filer som lagres som PDF har en glimrende kvalitet. Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har også Office 2007, men Microsoft bruker eg ikkje til pdf fordi dei motarbeida pdf i årevis fordi det ikkje var deira eige format. OpenOffice hadde pdf-eksport integrert i fleire versjonar før MS såg at dei ikkje hadde noko val. Difor HiSpeed, ikkje bruk Microsoft til å produsere eit filformat dei har motarbeida i årevis. I alle fall so lenge du får like bra gratis-verkøty som OO. Gløymde å ta med eit anna val som OO har; Å kunne definere oppløysinga til billeta i DPI og ikkje kun i %. For dei fleste som skal lime inn eit billete i pdf-format er det snakk om å skalere ned kvaliteten. Billetet er oftast ein stad mellom 20 cm (marg til marg) og 4-5 cm breie. Er originalbilletet på 2-3 mb er % ikkje optimalt. Då heller velge ei oppløysing på antal dot pr tomme, DPI. Med ei nedtrekks-gardin på 75, 50, 150, 300, 600 og 1200 er spekteret dekka. Har eg limt inn eit billete på 2 mb til å dekke halve sidebreidda. Då er det kjapt å definere 150 eller 300 DPI - og du får ei særs go' oppløysing og volumet fell ned til ein brøkdel. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Google Docs kan du også bruke. Last opp presentasjonen og Save to pdf Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bruker selv Bulllzip pdf printer men har ikke testet det der med kvalitet i forhold til å eksportere direkte fra Open Office. Den kan muligens være bedre enn pdfcreator. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har også Office 2007, men Microsoft bruker eg ikkje til pdf fordi dei motarbeida pdf i årevis fordi det ikkje var deira eige format. OpenOffice hadde pdf-eksport integrert i fleire versjonar før MS såg at dei ikkje hadde noko val. Difor HiSpeed, ikkje bruk Microsoft til å produsere eit filformat dei har motarbeida i årevis. I alle fall so lenge du får like bra gratis-verkøty som OO. Gløymde å ta med eit anna val som OO har; Å kunne definere oppløysinga til billeta i DPI og ikkje kun i %. For dei fleste som skal lime inn eit billete i pdf-format er det snakk om å skalere ned kvaliteten. Billetet er oftast ein stad mellom 20 cm (marg til marg) og 4-5 cm breie. Er originalbilletet på 2-3 mb er % ikkje optimalt. Då heller velge ei oppløysing på antal dot pr tomme, DPI. Med ei nedtrekks-gardin på 75, 50, 150, 300, 600 og 1200 er spekteret dekka. Har eg limt inn eit billete på 2 mb til å dekke halve sidebreidda. Då er det kjapt å definere 150 eller 300 DPI - og du får ei særs go' oppløysing og volumet fell ned til ein brøkdel. Kan være enig i det du skriver men hvorfor jobbe tungvint når det kan gjøres enkelt. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har også Office 2007, men Microsoft bruker eg ikkje til pdf fordi dei motarbeida pdf i årevis fordi det ikkje var deira eige format. om jeg får si det, den microsoft-boikotten der er kanskje i mildeste laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå