Kongolaf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Anbefalinger til et bra kabinett og en stille PSU... Har en ocz gameXstream 600w som jeg synes bråker noe sinnsykt... Lurer også på Hva er forskjellen på et msi, Sapphire og et HIS skjermkort?? noen nevneverdige kvalitets forskjeller?? har tenkt å kjøpe meg 4670 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 sapphire bruker å være litt billigere i pris, msi er kjent for å fabrikk klokke litt og his er sånn allround.. men forskjeller er i så fall hva de kan tilby av garanti og foskjellige kjølere på kortene... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg anbefaler dette kabinettet og en Corsair-psu. Når det gjelder skjermkort,så bør du gå for HIS. Det kortet har en bedre og mer stillegående kjøler enn MSI og Sapphire. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) men da kjører jeg på med HIS skjermkortet.. Men ang kabinett, hadde jeg litt lyst på antec nine hundred, er det å anbefale?? Synes det er litt morosamt med plexi på sia Er alle crosair PSU stillegående? OCZ GameXstream skulle jo også egentlig være stillegående, men har bråka noe fælt side dagen jeg fikk den for 3 mnd siden.. Endret 28. oktober 2008 av Kongolaf Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Som du ser her,så er P182 og Nine Hundred testet mot hverandre. Hvilket du velger blir opp til deg. Begge er gode. Når det gjelder psu,så kan du lese her. Som du ser er Corsair svært stillegående og av høy kvalitet. OCZ GameXstream har jeg lest mye negativt om når det gjelder støy. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 da har jeg bestemt meg:) antec nine hundred blir det og 750w crosair.. Takk for hjelpa morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå