Gå til innhold

Internett Surfing Brett?

Kjellse

Anbefalte innlegg

Har eid nå i en liten stund både Nokia 770 og Nokia N800 og var svært fornøyd med dem.

Men har lyst på noe nytt som gjør samme funksjonen. (Ikke bærbar, men PDA)

Skal bruke den til og: Se på websider, epost, music og gjerne filmer. Utover det, stiller jeg ingen krav program messig. Hardware messig må den ha WiFi.

Er det noen dingser der ute som kan passe til mitt bruk?

Takker gjerne for gode råd. :)

P.S.

Helst ingen Acer Eeepc eller lignende! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg hadde det samme bruksområdet og falt for en iPod Touch.

Ok, har hatt iPod touch og 2G iPhone. Grei de, men ikke helt hva jeg ser etter. Vært borti HTC Touch Diamond, veldig fin mobil, men ønsker helst at den er en PDA med muligheter til og legge til flere programmer, sync osv.

Tidligere, så har jeg brukt N770, N800, Sharp Tripad og Vadem Clio (litt utdatert nå!).

Så kom gjerne med de gode rådene :)

Lenke til kommentar

Sjekk ut dagens Omnia test.

Fullblods Windows Mobile 6.1 basert PDA/telefon med 16GB internt minne +++++

Eller HTC Touch Diamond Pro

Også en fullblods Windows Mobile 6.1 PDA/telefon med utskyvbart Qwerty tastatur.

Hvis du vil ha større skjerm og ikke trenger fysisk tastatur så kommer HTC Touch HD snart og denne har en 3.8 tommers skjerm.

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar

HTC Diamond HD kan være av interesse. :) Men allerede har en mobil, så egentlig, leter etter noe lik de Nokia N800/N810 maskinene. Men tviler sterkt på at jeg finner en erstatning til denne.

Få lete videre og holde en øye på Diamond HD :)

Lenke til kommentar

Jeg låner denne tråden litt.. Jeg hadde tenkt og gå for Xperia X1, men jeg lurer på om jeg kanskje bare vil beholde min e71, og kjøpe meg Nokia n810.. Er billige de derne sakene der.. Men, burde jeg vente på Wimax versjonen av n810? Har de begynt og bytte ut Wimax nett i Norge?

Eller bare kjøpe vanlig N810?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...