ZerBox Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har laget en The Gathering 2003 Fanside som jeg trenger noen kommentarer på. Hva synes dere? Noe som er spesielt bra eller dårlig? Gi kommentarer på alt dere har lyst å kommentere! (Jeg har hatt oppe en side med samme adresse som også var TG03-fanside, men den har nå fått nytt design!) Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du må bruke mer kontraster så det blir lettere å se hva som står der. Bruk gjerne litt mørkere bakgrunn + skrift. Svart skrift hadde gjort mye tror jeg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Må si meg enig i at kontrastene var litt for små. Vanskelig å lese hva som står. Ramma rundt der banneren kommer står vel kanskje ikke helt i stil med resten? Muligens ikke så veldig farlig da... Tror det gjør seg med en banner! Tviler på at den vises best i 800x600, da jeg får horisontal scroller i 1024x768... Ellers en fin side. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 takker for responsen! Alt som er nevnt er fikset på! Annet som er bra/dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå