Kjellse Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Ønsker og selge maskinen min da jeg kjøper tung sykkel, og gaming interessen har nesten dvindlet overnatten... Den er som følger: Amd Phenom X3 @ 2.10ghz 3gb ram 500gb hd Nforce hovedkort Chieftech 550watt strømforsyning XFX GeForce 9800GTX+ 512mb med HD muligheter DVD-RW med Lightscribe Kortlesere Følger også med Eclipse Gaming tastetur, Microsoft SideWider laser mus, noen spill som f.eks Crysis, Crysis Warhead, Call of Duty 4, STALKERS Shadows of Chernobyl, Fuel of War: Frontlines og det følger med en ACER widescreen på 17 tommer med 1440x990 oppløsning. Selve maskinen (uten strøm forsyningen og skjermkortet som sitter der nå) er ca 3 måneder gammel og kostet meg 5500,- mens Skjermkortet kostet med 1990,- Cheiftech strømforsyningen kostet meg 800,- og Microsoft Sidewinder musa kostet meg 795,- for ca. ti dager siden. (Eske og kvitto følger med for dem, skal se hvis jeg kan finne kvitto for selve pc'en også.) Så håper da på at jeg ikke mister alt for mye! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
LarsXpert Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Du må nok si litt mer Pcen. Hvilket hovedkort, kom det ikke med skjermkort og strømforsyning, og hvor ble den kjøpt? Du får nok ikke så mye for den. Uten skjerm og spillene har du betalt 9000,- Virker veldig dumt å kjøpe gamer-PC, og bli lei og selge med en gang. Du taper nok endel tusen. Min estiimering er på 6000,- LarsXpert Lenke til kommentar
sverf Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kanskje det kunne være lurt å vente litt før du kjøper deg sykkel, så du finner ut at ikke det også er en korttidsinteresse. Ellers er jeg enig med lars-ekspert i prisen Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Når ble dette et psykologiforum? Trådstarter spørr om pris, vi svarer. Jeg hadde gitt maks 5k for den. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg sier at han kan få et sted mellom 5500 og 7000kr for dette. Det avhenger litt av hvilket hovedkort som står i. Prisene på datautstyr/hw har gått noe opp, og det er faktisk en bra tid å selge på nå. Lenke til kommentar
Kjellse Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Takker for svar. Har hatt mc lappen for 8 år nå,men uten sykkel for 4. Så nei, dett er ingen "korttidsinteresse". Legger pcen ut for 6500,- og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hadde nok kjøpt dette for 6500kr dersom jeg trengte en ny maskin i dag:) så tror ikke det blir noe stort problem. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tja , tror nok at siden pcen er relativ ny så er nok en pris lapp på mellom 5 og 6.5 grei nok den, men det spørs om du får solgt den da. Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
LarsXpert Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan du svare på spørsmålene øverst? Hvilket hovedkort? kom det ikke med skjermkort og strømforsyning? hvor ble den kjøpt? LarsXpert Lenke til kommentar
Kjellse Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Takker for hjelpet, allerede solgt til 6500,-. Jo, i grunnen så er den en HP maskin som jeg har oppgradert med ny strømforsyning og grafikk kort. Er litt uklar over hvilket type hovedkort det er, men vet at den ikke har sli mulighet, men er fra Nivida (Nforce) med Am2+ sokkel type. Kan du svare på spørsmålene øverst? Hvilket hovedkort? kom det ikke med skjermkort og strømforsyning? hvor ble den kjøpt? LarsXpert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå