pepsi343 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg har en tråløs router med 4 pers, i routeren e det 4 switch porter, går det raskere vi kabel fra den??? det er bare en som skal bruke den da vi andre sitter med trådløs (han bor nede i leiligheten) jeg har kjekket lit på hardware.no etter kabler hvilken skal jeg kjøpe (25 meter minimum) blir kjempeglad for alle svar :!: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, det går raskere med kabel. Du får 100 Meter Cat5e nettverkskabel på Biltema for 299.- Hastigheten du vil oppnå avhenger av om switchen og nettverkskortene støtter Gigabit. Gjør de ikke det vil du få inntil 100Mbit hastighet. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 stemmer trådløs vil altid være en flaskehals i forhold til kabel Lenke til kommentar
pepsi343 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 digg nå blir det kabel til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå