chainch0mp Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Som sagt saa reset'er maskina seg naar jeg forsoker starte enkelte wii discer. D som skjer er jeg gaar inn paa game channel og trykker start og skjermen blir sort som den gjor naar den starter spill, men saa starter maskina paa nytt. Har provd en del spill og flesteparten starter fint, har heller ikke funnet noe monster i d. Saa ut til at alle nintendo titler ville funke men hverken links crossbow eller super paper mario gaar. Jeg har ikke modda konsollen og har oppdatert den nylig. Testa et tilfeldig utvalg spill for aa sjekke: Spill som ikke vil starte: res evil 4 links crossbow training batallion wars 2 res evil umbrella chronicles super paper mario no more heroes spill som starter mario kart mario galaxy wii sports wii fit rayman raving rabbids wii play metroid prime 3 zelda tp mario party 8 super fruitfall Noen som vet raad? Lenke til kommentar
chainch0mp Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Fant ut av d. Maate dra ut strommen i 5 minutter. Batallion funker naa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå