Illuminant Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 her er hellmarch fra red alert 1 Se filmen hos Youtube ahhh, herlig! bringer frem minner. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 zelda musikken er også knallbra ^^ dette er min personlige favoritt i zelda Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den er fin den og ^^ Alt som mangler til den musikken er lyden av hesten din som løper tbh.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Åh så mange minner det bringer! Synd at lyden er så syntetisk. Skulle spilt det inn pånytt med live musikk! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 her er hellmarch fra red alert 1 Se filmen hos Youtube ahhh, herlig! bringer frem minner. husker det spillet... sangen er også bra btw! Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) her er final fantasy 4 battle theme(kjanse min favoritt final fantasy battle musikk tett etterfulgt av ff9&10 battle theme's) Se filmen hos Youtube og her er final fantasy 6 og 8 boss themes (som er mine favoritt ff boss låter) Endret 4. november 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Zelda Boss fight theme. Var skummelte det, husker hjertet banket en del da Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) og her er et virkelig old school gametrack som sikkert bare de eldste oldschool gamerene vet om. Betrayal at krondor fra 1993 tracken heter look out its a trap eller noe sånt låten starter 27 sekunder i videoen å er også en av mine favoritt låter i et spill noensinne, sikkert pågrunn av nostalgi følelsen jeg får (var mitt første rpg som jeg spilte i en alder av 6 år, kom aldri så veldig langt men jeg så på at faren min runna det derfor digger jeg dette spillet syykt) Endret 5. november 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8qCiZZVqhAQ...feature=related Dette er jo den beste FF-sangen da (vet ikke hvordan jeg legger til youtube-link med vindu) Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Halo 3 - One final effort. Se filmen hos Youtube Herregud så god jeg følte meg når den sangen startet opp mot slutten av spillet Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Earthbound har hatt noe av den beste in-game musikken gjennom tidene, spør du meg. Tror jaggu jeg skal se om jeg klarer å finne en offisiell OST som kan kjøpes. Sample - Earthbound Music: Town Edition Når vi først er i gang: Earthbound Music: Battle Edition Endret 6. november 2008 av jH- Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Her er honeybee fra little big adventure 2 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Super mario 64 - Bowsers cave. Dette er så nostalgisk at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg , og den dag idag synes jeg faktisk dette tracket er kult å høre på. Det har en j**** bra groov Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Super Mario World hadde også ganske bra soundtrack Title/Ending theme Yoshi's theme Se filmen hos Youtube Endret 7. november 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 og her er battlefield 1942 intro theme Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Super Maro 3 ending theme Godsangen! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 og her er battlefield 1942 intro theme StarCraft 2 Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Starcraft 1 Terran theme 1 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Elsker spillmusikk, hører på det nå og da. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Elsker musikken fra morrowind og Oblivion Liker også musikk fra warcraft 3, Armed assault, total war spillene og max payne. Edit: Og så har man jo den dystre og gode musikken til Half life 2. Se filmen hos Youtube Syk bass på den andre sangen... Endret 13. november 2008 av Jaukim Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 HL2-musikken hadde jeg glemt! Den er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå