abbyjr Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette er en tråd hvor vi som digger pc/konsoll musikk kan diskutere å poste vår favoritt soundtracks fra vårt favoritt spill selv så har jeg en del soundtracks fra forskjellige spill på ipoden min å det virker nesten som jeg er den eneste av alle jeg kjenner, så d blir spennende å se om d er noen andre som også digger å høre på soundtracks fra spill. Jeg kan starte med å legge ut Baldurs Gate 2 Shadow of amn main theme. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Av og til setter jeg på Shards of the exodar fra Wow tbc soundtracket. Synes det bare er helt utrolig avslappende. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) takk for at du minte meg på warcraft med tanke på at warcraft 2 musikken er fra en annen verden (Warcraft 2 Human theme 3) Endret 27. oktober 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det der musikken fra warcraft ll? Uff. Fra wow vanilla til Tbc har Blizzard hvertfall gått over til å bruke live orkester for innspilling av musikken. Hører stor forskjell. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) hehe den versjonen jeg la ut er en forbedra versjon når man spillte warcraft 2 når d kom ut i 1995 hørtes d litt mer sånn ut men når folk hørte d for første gang så fikk dem jo nesten bakoversveis.(ivertfall jeg) Endret 28. oktober 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha! det der er helt sykt bra :!: Dette er et track jeg gjerne skulle hørt i en ny innspilt utgave med ordentlig orkester. World of Warcraft Soundtrack - The Shaping of the World Se filmen hos Youtube Hehe nå ble det mye wow her, men det er jo mye bra da Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 det står this video is no longer available når jeg prøver å spille den av men linken funker bra. og her er final fantasy 10 Battle theme Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Civ 4 Kjempe fengende sang for alle. http://www.youtube.com/watch?v=Tmut6FBx4xk Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Theme Hospital (Synd den er så kort) Dungeon Keeper Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 det står this video is no longer available når jeg prøver å spille den av men linken funker bra. og her er final fantasy 10 Battle theme Se filmen hos Youtube aaah, final fantasy har fantastisk musikk, spesielt FFVII og FFVIII Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 det meste/alt blekner i forhold til Monkey Island Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Epic. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Red Alert 2 hadde et fett soundtrack: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 aaah, final fantasy har fantastisk musikk, spesielt FFVII og FFVIII Må ikke glemme FFIX da Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 her er hellmarch fra red alert 1 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Final Fantasy serien har jo helt sykt mange bra sanger... Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube The Legend Of Zelda - Ocarina Of Time Perfect Dark Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ah, spillmusikk ja. Noen som vet om Play! eller Video Games Live kommer til Norge med det første? Super Mario Galaxy, fantastisk! Se filmen hos Youtube Planescape Torment, også veldig bra lyspor. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ah, spillmusikk ja. Noen som vet om Play! eller Video Games Live kommer til Norge med det første? Ah jeg gikk glipp av det forige gang, skulle så vært der. Det var jo ikke så lenge siden så det kommer vel kanskje ikke med det første... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, det skulle du. Det var veldig bra! Operaen neste (you wish) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå