Djones Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei Jeg bare lurte på et par ting ang. CF i Asus P5E HK. Er det plass til 2stk 4850 der? Hvis ja, hvordan blir det med temperaturer der inne? (Har et Coolermaster Centurion) Er det så mulig å kjøpe nye vifter til begge kortene hvis det er plass, og høye temperaturer? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Obs, sjekket ikke. Burde gå fint, skal ikke være nødvendig å bytte kjølere. Endret 27. oktober 2008 av Pastafarian Lenke til kommentar
Djones Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Kortet ligger, når vifta til skjermkortet er skrudd på 100, rundt 40* idle. Så det skal ikke bli noe særlig til problem hvis jeg kjører 2 stk? Endret 27. oktober 2008 av Djones Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er vel ingen som kan fortelle deg det 100%, men du merker da raskt om det blir for varmt. Lenke til kommentar
Djones Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ok, takker så mye Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 2x 4850 i crossfire fungerer fint på ditt hovedkort, er god plass mellom pci-e slottene og iom at kortene er singel slot, så blir det bra med plass. Om kortene blir varme kommer litt ann på resten av kabinett kjølingen du har. Lenke til kommentar
Djones Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hm... Ikke bra? Bruker stockvifta som følger med Intel E8400, og har ei 750W Corsair med vifte om det hjalp noe? et Coolermaster kabinett noen steder? Om det var mulig å plassere noen ekstra vifter der ellernoe.. Eller burde jeg bare kjøpe nytt kabinett i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå