pepsi343 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg er en gutt på 14 og lurer på hvor man bruker f.eks sluk spinner, mark, (nå snakker jeg saltvann ferskvann) hvis noen vet noe om slikt venligst svar Lenke til kommentar
storkers Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 du kan bruke de 3 tingene du nevnte i både ferskvann og salt vann..er det noen spesielle arter du er på jakt etter? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 ...... (nå snakker jeg saltvann ferskvann) Er det ikke blitt et ord borte her ? : Saltvann, ikke ferskvann ? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror han mener om han skal bruke dem i sjø eller ferskvann, fjellvaken Lenke til kommentar
pepsi343 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 jeg er en gutt på 14 og lurer på hvor man bruker f.eks sluk spinner, mark, (nå snakker jeg saltvann ferskvann)hvis noen vet noe om slikt venligst svar er egentli ikke på jakt etter noe jeg tar de artene jeg får Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skal du fiske i elver ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå