Gå til innhold

bytte sony a350 mot canon 20D?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg det er en del dårlige venner som kødder med deg.

A350 er et godt kamera; skal du erstatte den med noe som er like bra eller bedre, så må du over på noe av det nyeste: Canon 40D/50D, Nikon D90/D300, Pentax K20D.

Det at du ikke liker grepet synes jeg høres litt merkelig ut; jeg har prøvd A200 og synes det var bra; jeg har EOS 30D selv. Det er ikke andre ting med kameraet du ikke liker da? Eller er det de snobbevennen dine som mobber deg fordi du ikke har Canon eller Nikon ?

Tom

Lenke til kommentar
Nå tror jeg det er en del dårlige venner som kødder med deg.

A350 er et godt kamera; skal du erstatte den med noe som er like bra eller bedre, så må du over på noe av det nyeste: Canon 40D/50D, Nikon D90/D300, Pentax K20D.

Det at du ikke liker grepet synes jeg høres litt merkelig ut; jeg har prøvd A200 og synes det var bra; jeg har EOS 30D selv. Det er ikke andre ting med kameraet du ikke liker da? Eller er det de snobbevennen dine som mobber deg fordi du ikke har Canon eller Nikon ?

Tom

jeg har desvere ikke noen venner som driver med foto. Sa det er det nok ikke.

det jeg ikke liker med a350 er den vip bare skjermen som stikker sA langt. like langt ut som Qye muslingen. og det synes ikke jeg er noe behagelig. ergonomien siter ikke helt heler.

Lenke til kommentar
Hvis du på død og liv vil kvitte deg med A350´en, så selger du den og kjøper Canon 30D/40D. Det er et godt råd, for du er tydeligvis villig til å hoppe på enhver bytthandel som kastes mot deg akkurat nå. Pust med magen. Selg A350. Kjøp noe annet.

ja det er et godt tips. men fQrst meg jeg fine en som vil kjQpe a350!

takker og bukker for at dere fikk meg bort fra dene tanken pA og kjQpe et sA gammelt kamera :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...