Krollo Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Heisann! Trenger sårt å få tak i noen crazylinser før halloween, og såvidt jeg har forstått er det litt for sent å bestille fra nettet nå? Derfor lurte jeg på om noen vet om noen forretninger i Oslo som selger Crazylinser/fargelinser? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 De fleste brillebutikker selger vel sånt? Lenke til kommentar
salthepal82 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Heisann!Trenger sårt å få tak i noen crazylinser før halloween, og såvidt jeg har forstått er det litt for sent å bestille fra nettet nå? Derfor lurte jeg på om noen vet om noen forretninger i Oslo som selger Crazylinser/fargelinser? Takker på forhånd! Hei jeg pleier å kjøpe fargedelinser og crazy linser hos www.seklart.no De er desidert billigst på crazy linser. De fleste butikkene oppgir prisene for 1 linse, mens på seklart.no selges de som par. Og er somregel halv pris i forhold til andre nettbutikker. Syntes de Corona linsene de har er drit kule https://www.diskusjon.no/style_images/main_...icons/icon9.gif Kan anbefales leverer fort. Har noen noen annbefalinger til andre kule linser som de vet om? Skulle også gjerne ha testet sånn hel dekkende linser.https://www.diskusjon.no/style_images/main_gfx/folder_post_icons/icon12.gif Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Takk for link, har virkelig lyst til å prøve! Lenke til kommentar
salthepal82 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Ja det er helt konge, Crazylinser bruker jeg jo mest for skøy! Men svarte, røde og Corona er de desidert tøffeste Synes jg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Flytter denne til Mote og velvære da den hører bedre hjemme der en i OT-baren. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Har lest at det ikke er bra å ha på disse over lengre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå