Nimrad Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har begynt å få problemer med å spille av filmer i den nye firmwaren. Tingen er at alle filmene blir veldig rosa. Dette skjer kun når jeg spiller av filmer, ikonene er f.eks. helt fine. Har noen noen tips? Har prøvd å tukle litt med innstillingene, uten hell. Jeg bruker RGB-kabel, men hadde samme problem med composite. Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvis du har en 3bb xb minnedekoder må du bruke xx375 minneplasserer for å få fargevalget til å virke. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva skal det bety? Jeg skjønner ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvis du har en 3bb xb minnedekoder må du bruke xx375 minneplasserer for å få fargevalget til å virke. Feilpostet eller Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hva skal det bety? Jeg skjønner ikke. Ikke bry deg, bare noen som tror de er morsomme. Jeg går utifra at du har vanlig (gammel) TV og ikke flatskjerm. Det var noen andre her som rapporterte at de ikke fikk farger på filmer over composite etter siste fw-patch. Jeg anbefalte å prøve s-video eller RGB kabel for se om det rettet problemet, men hvis du har noen tilsvarende problemer så er det merkelig. Jeg har heller ikke sett noe offisielt om at dette er et utbredt fenomen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har prøvd med RGB også, samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå