tbar2112 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei, Jeg er på vei til å kjøpe meg en ny bil; det blir en VW Passat stasjonsvogn (antagelig en Bluemotion Extra som er nesten som en comfortline utstyrsmessig). Jeg hører mange som sier at "nå, med finanskrise må vel være den beste tiden å kjøpe ny bil på". Hva slags forventninger bør jeg ha til rabatter? Veil. koster bilen ca. 340.000, nå er tilbudet jeg har på 318.000. Jeg har skjønt at ingen betaler veil. Mesteparten av rabatten på. 22.000 er endel av en kampanje, den lå i tilbudet uten at jeg måtte anstrenge meg veldig. Så fikk jeg den ned 4.000 til altså. Er dette bra nok? Hvor mye bør jeg kunne forvente på en bil som dette? Takk for tips! Mvh Thorbjørn Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du burde vurdere å stille spørsmålet på dette forumet i stedet. Der er det et par stk. som jobber med salg i Møller-systemet som burde kunne svare deg ganske så nøyaktig. Lenke til kommentar
tbar2112 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Du burde vurdere å stille spørsmålet på dette forumet i stedet. Der er det et par stk. som jobber med salg i Møller-systemet som burde kunne svare deg ganske så nøyaktig. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå