Zemeckis Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Se Topic.Pc`en er en Packard Bell med Intel P4 1,8Gzh,navne på hovedkortet vet jeg ikke med chipen er en intel brookdal i845,trur at fsb`en eller ka man kaller det er på 400Mhz. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 FSB-en på 400 mhz d er busshastigheten tipper jeg FSB pleier å være på 133,166 å oppover Lenke til kommentar
ZwIx Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 du klokker der det står frequency el.no der står det cpu hastighet! den skal du ta litt opp IKKE MYE!!!! da blir det svart skjerm så må du rive ut bios batteriet! husk følg med på tempratur! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hehe,trur dere har misforståt.Jeg spurte Hvor i bios man kan overklokke ikke hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det er ikke sikkert det går an på den ferdig-PC'en. Isåfall er det mulig en flashing av bios kan hjelpe. Du klokker ved å justere FSB, den skal stå på 100 mhz som default. Prøv å still den opp litt av gangen. Lås AGP/PCI hvis du har muligheten. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 www.biosmods.com Tror du finner det du trenger der slik at du kan overklokke selv om PB har skjult dem. Lykke til iallfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå