edge Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/10/27/551779.html Vet ikke om jeg skal juble eller gråte Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det var jo flott det, men.. veldig trist at Robert Plant ikke blir med då, det blir nok aldri det samme. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) En ting er at John Bonham (tøft at sønnen er med i Zeppelin nå da) ikke er med, er jo ikke noe han kan gjøre med selv en gang. Men at Robert Plant gir seg nå, er jo trist Hadde jo nesten vært den komplette Zeppelin gjenforeningen! Endret 28. oktober 2008 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Har ikke dronningen makt til å stanse slikt som dette? Jeg kan ikke forestille meg noe kleinere. Tom Waits kunne like gjerne begynt i TV-Shop uten at det hadde plaget meg mer enn dette. Hadde de andre gutta startet et nytt band med et nytt navn skulle de fått spille så mange Zeppelin-låter de bare ville, men å dra på turne som Led Zeppelin, uten Robert Plant, det ... Endret 28. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Skaff vokalisten i dette "bandet" en parykk og ingen hadde hørt forskjell. Aldri hørt en så god immitasjon av Plant og bandet forøvrig. Endret 28. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Herregud, han har jo faan meg AKKURAT samme nerven i stemmen! Lenke til kommentar
Straits Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/10/27/551779.html Vet ikke om jeg skal juble eller gråte Jeg driver med en blanding akkurat nå.. Zeppelin uten Plant er jo omtrent meningsløst, men det å kunne få oppleve gitaren til Jimmy Page live er ikke akkurat noe jeg ville jamra så mye over. Helt konge! OM dem skal til Europa og OM dem skal til Norge så er jeg å finne i konsertlokale dem spiller i...! Garantert! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ingen tur uten Plant. Og takk faen for det. Tidenes helligbrøde er avlyst. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ingen tur uten Plant.Og takk faen for det. Tidenes helligbrøde er avlyst. Og godt er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå