Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Retnings linje for avatar:  
Viser et ikon sammen med din brukerinformasjon i innleggene. Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 50 piksler bredt og 50 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 6kB.

mitt er 25 piksler for stort... (tilsammen) å nei!!!

under 6kb forresten!!!

Lenke til kommentar
intellimouse explorer 3.0 og everglide/icemat. vitenskapelige undersøkelser har vist at logitech-mus fører til kreft i hånden.

I second that! :woot:

Det stod i PCworld norge at alle logitech mx eiere burde sjekke med legen sin ang faren for å utvikle en ondartet muskel-kreft i hånden.

Ikke sant Psilocybe?

Lenke til kommentar
intellimouse explorer 3.0 og everglide/icemat. vitenskapelige undersøkelser har vist at logitech-mus fører til kreft i hånden.

I second that! :woot:

Det stod i PCworld norge at alle logitech mx eiere burde sjekke med legen sin ang faren for å utvikle en ondartet muskel-kreft i hånden.

Ikke sant Psilocybe?

Hvilken utgave av PCWorld, evt. URL?

Lenke til kommentar

Kjøp intelli explorer 3.0 med icemat eller fuNc 1030

du bør har skatez!!! for harde musmatter sliter på musføtter (icemat)

mens som func blir ødelagt uten skatez.. etter hvert :roll:

har selv intelli 3.0.. sitter som støpt i hånda :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har selv en fUnc Surface 1030 og en Logitech MX500... Må si at jeg selv er veldig fornøyd med kombinasjonen. Men både MIE3.0 og Logitech MX serien er meget bra. Så egentlig burde spørsmålet være hvilken du liker best i passform, vi er alle forskjellige der. Stikk f.eks. ned på Spaceworld og hold litt i ulike typer mus der (ikke kvinnelige da :p ). Da finner du ut hvilken du liker best å holde i. Uansett hvilken du kjøper vil du ikke bli skuffet hardwaremessig, muligens passform om du ikke gidder sjekke det på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...