snixy Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fikk min nye ps3 i posten i dag og var som ett barn på julaften når jeg åpnet pakken. Men når jeg startet konsollen som er fra USA er alt i svarthvitt! Hvorfor??? Det skal også sies at tv'en er ca 10 år gammel og ikke noen ny hdtv... Har dette noe med saken å gjøre? Har prøvd noen dvd'er fra USA i den vanlige dvdspilleren, og de også ender opp i svarthvitt... Er det noen kloke hoder der ute som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du må nok ha HDTV/nyere crt tv for at det skal gå. Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 du må nok investere i en ny tv ja. Den gamle du har kan sikkert ikke kjøre i 60hertz tror jeg.. Prøv konsollen på en nyere tv, og hvis du får farger der, da vet du hva som er problemet Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Som de over, det er tv'en din som er problemet. Den støtter ikke NTSC. Endel nyere CRT-tv (billedrørs-tv) har støtte for både NTSC (bla. i amerika) og PAL (standarden i Norge og Europa), mens med HDMI/komponent til en flatskjerm vil en ikke få dette problemet da det ikke er inndelt i «soner». Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 10 år gammal tv bør ha denne støtten. Korleis koblar du opp ps3'n din ? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 en 10 år gammel tv har nok ikke den støtten, har vært borti nyere crt tver som ikke støtter det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 10 år gammal tv bør ha denne støtten. Før spilte jeg på en ti år gammel CRT tv, og da ble GTA IV som var importert fra amerika svart/hvitt. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er vel ikke værre enn å prøve på ett annet TV, visst ikke det forandrer seg.. Da har du bare 2 muligheter igjen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det ER garantert tv'en. Punktum. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det ER garantert tv'en. Punktum. Ganske enig i den. Lenke til kommentar
snixy Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Okei, dere som sa at det var tv'n som var for gammel hadde rett! den funker på flatskjermen til mamma:P Men; nytt problem: Når jeg skal prøve å spille av en blurayfilm så skjer det ingenting... Den skal jo egentlig dukke opp under "video" men der er den ikke... Den starter ikke! Hvorfor ikke??? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje BD drevet er ødelagt. Virker spill? Lenke til kommentar
snixy Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 har prøvd både dvder, cder, og bluray men ingenting funker... ingenting kommer opp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kanskje BD drevet er ødelagt. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Eller så kan det jo også være at BDene og DVDene ikke er riktig sone? Virker det med spill da? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Selvom de er feil sone så kommer det opp et BD icon, bare at det ikke går an å starte den opp. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skjønner. Da er det nok fare for at det er BD-drevet det er noe i veien med. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Uansett så skulle jo CDer funket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uffda, importert ps3 og BD-drevet har tatt kvelden? Har samme erfaring med broren sin som var kjøpt i Dubai. Har lugget i skapet i over 6 måneder nå! Hvis du finner en grei måte å få det fikset, si ifra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå