cccconker Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Jeg får problemer når jeg skal lage ny account i psn, der hvor du skal skrive inn e-post adrese og passord. De mener vel passordet til e-posten, ikkesant? Det står alltid at enten er e-post adressen feil.. eller så er passordet feil. jeg har prøvd og prøvd.. og jeg vet at alt er riktig, men der går aldri. Flere som har problemet? Noen som vet hva jeg gjør feil hvis jeg gjør det? Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 er det en ny master account eller en sub account? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 De mener nok ikke E-post-passordet, nei. Tror det er meningen at du skal skrive inn det passordet du skal ha på PSN-brukeren. Er sikkert krav for x antall tegn, x antall tall osv i passordet.. Lenke til kommentar
cccconker Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 er det en ny master account eller en sub account? Fikk ikke felge... litt pussig. Men jeg tror det er en master account De mener nok ikke E-post-passordet, nei. Tror det er meningen at du skal skrive inn det passordet du skal ha på PSN-brukeren. Er sikkert krav for x antall tegn, x antall tall osv i passordet.. Trokke det sju.. det står "skriv in din e-post ID" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 tviler meget sterkt på att de skal ha epost passordet ditt. men det jeg vet er att når det du skal lage en ny master account kan du ikke bruke samme epost adresse og passord som du har på andre brukere. Lenke til kommentar
cccconker Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva i alle dager? Det gikk plutselig.. jeg skulle gjøre hele greija på nytt for å skrive det ned step by step slik at du skulle skjønne hvor jeg var.. og så plutselig gikk det.. pussig.. men takk for støtten;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå