vinzenT Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heisann! Jeg har kjøpt meg en 40" LCD skjerm (Samsung LE40A656), og har noen spørsmål angående den. Det første jeg lurer på er om tv-en rett og slett kan ta skade av for mye bass. Jeg har to Cerwin Vega CLS-15 stående rett under den, og når jeg spiller veldig høyt på dem, oppstår det pungter på skjermen hvor bildet på en måte forsvinner (Blir bare mange random farger). Kan dette på noen måte skade skjermen over sikt?? Det andre jeg lurer på er om skjermen henger skikkelig fast . Bak på tv-en er det fire hull for skruer til veggfestet. For meg virker det som om disse hullene er ganske "pinglete". Det henger sikkert bra nok, men jeg kan jo spørre om det er noe annet jeg må feste til veggen for å sikre mer eller liknende. Takker for alle innspill -vinzenT Lenke til kommentar
4D Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ja det er magneten som gjør det så ikke sett høytalerne din for nærme tven Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det du opplever kan være skadelig for skjermen. Jeg ville flyttet høyttalerne lenger vekk så fort som overhodet mulig. Høyttalerne er mest sannsynlig for dårlig skjermet eller så henger TV-en mer eller mindre helt oppe i høyttalerne (mao. for nærme). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå