Gå til innhold

Skjermsparer på ekstern skjerm til bærbar?

Jørnan

Anbefalte innlegg

Jeg har en TV som er koblet til min bærbare PC. Problemet med TV-en er at bildet brenner seg fort fast, så jeg skulle gjerne hatt en skjermsparer på den. Men jeg vil gjerne kunne bruke PC-en mens skjermspareren er på, noe som ikke går med "vanlig" skjermsparer (skjermspareren kommer på begge skjermene samtidig, jeg har delt bildet på skjermene). Tidligere hadde jeg et fancy program det bare var å åpne, så ble det en salgs skjermsparer (som et slags fullskjermprogram). Håpet at noen kanskje visste om en slikt program, eller en måte å løse problemet mitt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig at UltraMon støtter noe slikt. Kan ikke si jeg har hatt bruk for en slik funksjon helt enda. Men hvis dette ikke er noe som følger med standard-installasjonen, fant uansett jeg denne i UltraMons addon-liste:

UltraMon Screen Saver Player

Run a screen saver on a secondary monitor while you work. The screen saver needs to have a live preview feature: if it works on secondary monitors with UltraMon Screen Saver, it will also work with the Screen Saver Player. See the included readme for details.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...