rvenes Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eg har ein JVC eit eller anna speler i dag som kun tar mp3 på cd. Blir desverre at eg ikkje gidder å brenne nye cd'er Trenger defor ein med USB i fronten, så eg kna stikke inni ein minnepinne og oppdatere ting litt oftere. SD kort funker også til nøds, men best med USB Vil prøve DAB radio også. Og blåtann handsfree i bilsteroen må den nesten også ha! Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) JVC KD-BT22: Fåes også med DAB inkludert, fra oss ihvertfall. USB-kontakten er riktignok på baksiden, men du kan jo sette inn en USB-kontakt i dashbordet om du vil slippe løse ledninger... Endret 27. oktober 2008 av transmedia.no Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hmh... 4x20 watt RMS... Det er vel nok det? Ser at mange oppgir 4x40 eller 4x50 watt? men det er vel sånne leike watt? Er orginale høgtalere i ein VW Bora 2000 mod... har ikkje planer om forsterker og skifte høgtalere! Så man kan bruke minnekort leser også? eller usb pinne... genialt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Hmm... har lyst på dab... Dette er full pakke? Vurderer å bestille, har du den på lager? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Ikkje på lager og aldri sendt, men betalt. Faen ta sånne fyrer. Noken andre som har noken litt meir oppegående webshops å anbefalle? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Bilradiospesialisten.no er en god plass å handle, har kjøpt mye der og de har både god kundeservice og lager på flere plasser i landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå