NorthernAvenger Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Den var slettes ikke dum. Tror kanskje jeg skal skaffe meg en slik også om ikke det er noe tap av bildekvalitet. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Den var slettes ikke dum. Tror kanskje jeg skal skaffe meg en slik også om ikke det er noe tap av bildekvalitet. Du ser kanskje den lille boksen i midten, den har en bryter som du ikke ser på bilde en slik av/på knapp, du ser på radiostyrte biler. Der står det SDTV og HDTV, så du kan koble opp mot alle TVer!!! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er bare litt skeptisk til ikke-Sony tilbehør til PSP. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er alle PSP-3000 som selges i norge bundla med Lego batman eller NFS undercover? Nei, jeg så også pakker med FIFA og andre med Buzz. On-topic: Kjøpte en PSP 3000 i går. Storfornøyd så langt Da blir ikke forretningsreisene så kjedelige lenger. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei dere, og hei Elohim Jeg lurer på en ting. Kan jeg med PSP-3000 og component AV cable 5 pins, spille, se filmer o.s.v på VANLIG SD TV? Eller må jeg ha den med 3 pins? men kan den med 3 pins brukes på HD tv? ellers bør jeg bare skaffe component cablen for den funker på begge? eller er jeg HELT på jordet? På SDTV er det mest sannsynlig ikke komponentinngang så den du bør se etter er komposittkabel. Kompositt kan ikke vise annet enn SD og er usikker, men tidligere var det i hvertfall slik at kompositt ikke kan vise spill, bare video. Hyggelig at du bryr deg! men jeg har funnet løsningen.Den er meget hyggelig og genial! på gamezone.no der skal jeg kjøpe min PSP-3000 i bundle. Og også denne lovely kabelen her: Problemet er løst! Det er digg løsning på problemet for mange PSP-brukere syns jeg. 2-i-1 lizm Min erfaring med den kabelen der er utrolig kjip bildekvalitet. Tanken er absolutt god, men det klarer ikke å levere.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Hei dere, og hei Elohim Jeg lurer på en ting. Kan jeg med PSP-3000 og component AV cable 5 pins, spille, se filmer o.s.v på VANLIG SD TV? Eller må jeg ha den med 3 pins? men kan den med 3 pins brukes på HD tv? ellers bør jeg bare skaffe component cablen for den funker på begge? eller er jeg HELT på jordet? På SDTV er det mest sannsynlig ikke komponentinngang så den du bør se etter er komposittkabel. Kompositt kan ikke vise annet enn SD og er usikker, men tidligere var det i hvertfall slik at kompositt ikke kan vise spill, bare video. Hyggelig at du bryr deg! men jeg har funnet løsningen.Den er meget hyggelig og genial! på gamezone.no der skal jeg kjøpe min PSP-3000 i bundle. Og også denne lovely kabelen her: Problemet er løst! Det er digg løsning på problemet for mange PSP-brukere syns jeg. 2-i-1 lizm Min erfaring med den kabelen der er utrolig kjip bildekvalitet. Tanken er absolutt god, men det klarer ikke å levere.. Can you prove it? Asså, ossen kan det falle i kvalitet når det er akkuratt samme kabelen som Component og Composite, slått sammen i EN og enkel løsning? :!: Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er en analog kabel og til motsetning til digitale kabler kan du være uheldig å få en kabel av veldig dårlig kvalitet. Er derfor ikke så hypp på å skaffe ikke-Sony kabler til PsP. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det er en analog kabel og til motsetning til digitale kabler kan du være uheldig å få en kabel av veldig dårlig kvalitet. Er derfor ikke så hypp på å skaffe ikke-Sony kabler til PsP. Åja.. Da skjønner jeg. Får bare kjøpe begge kabler jeg da? Component og Composite Men det er jo sony som har produsert kablene! Det er tydeligvis SCEI som har laga de! Og er ikke de stor sammarbeidspartner med Sony? Uansett de var jo offisielle de kablene fra sonys egen side. :thumb: Endret 19. november 2008 av Plizket Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er en analog kabel og til motsetning til digitale kabler kan du være uheldig å få en kabel av veldig dårlig kvalitet. Er derfor ikke så hypp på å skaffe ikke-Sony kabler til PsP. Åja.. Da skjønner jeg. Får bare kjøpe begge kabler jeg da? Component og Composite Men det er jo sony som har produsert kablene! Det er tydeligvis SCEI som har laga de! Og er ikke de stor sammarbeidspartner med Sony? Uansett de var jo offisielle de kablene fra sonys egen side. :thumb: Trodde det var snakk om kablene som du linket til tidligere. De er forskjellige. De du linket til tidligere er bare en etterligning og SCEI står for Sony Computer Entertainment. Sony produserer ikke 2 i 1 løsninger. Du kan uansett være heldig å få en av bra kvalitet, men du gambler litt med slike produkter. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Dette lover godt for PSP-3000 FOR DEN ER NÅ HACKABLE!!! http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=33861 New PSP 3000 hacked - Datel gives the green light to PSP 3000 service mode! MaxConsole can exclusively reveal that the brand new PSP 3000 model is now perfectly hackable thanks to Datel's newest tool battery that will put the PSP 3000 into service mode. Once you're in service mode, you can downgrade your PSP and pretty much do what you want with it! The new crypto processor based battery is called the LITE BLUE TOOL battery and will enable the service mode on both PSP 2000 and PSP 3000 models. It will come with the option to toggle between a service mode and normal mode, and also features a built in LED power gauge. Look out for the LITE BLUE TOOL when it goes on sale from November 28th priced at $19.99 in the UK market and $29.99 across North America. We've also been given exclusive information on how exactly Datel came to their working PSP 3000 solution: Datel's Raw Science engineering division have been hard at work to unllock the protected service mode since the PSP 3000 come out in Japan last month. “Although there were early indications that the PSP3000 had embedded Service Mode capability, it was clear that silicon level investigation would be required to understand the new mechanism” said Datel. “Once the target IC had been identified, our engineers then de-capsulated the device and prepared it for hi-resolution SEM imaging” he added, explaining the high-tech methods employed in this project. The engineers then used circuit extraction to reveal the additional service mode only encryption functions which were not present on earlier generation PSPs. In order to be compatible with these encryption functions, Datel created an advanced IC controller which will be put straight into use in their newest service mode battery technology. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At den er knekt med Little Blue Tool var vel mest bare oppspinn. Nå er PSP-3000 i hus Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 At den er knekt med Little Blue Tool var vel mest bare oppspinn. Nå er PSP-3000 i hus det var helt sant egentlig.. venter med og kjøpe PSP3000 jeg.. Ska se ossen den utvikler seg. Lenke til kommentar
spreeds Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 er psp 3000 slim and lite og psp 3004 slim and lite det samme eller er det forskjeller? OG I SÅ FALL HVA ER FORSKJELLENE? Lenke til kommentar
spreeds Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 kan jeg kjøpe psp 3000(hørrt at det er 3004 som liksom er den som fungerer i europa) slim and lite fra pixmania og den er brukkbar i norge Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du behøver ikke opprette en egen tråd om de spørsmålene dine og alikavel spørre her. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Du behøver ikke opprette en egen tråd om de spørsmålene dine og alikavel spørre her. Og du trenger ikke leke forumtøffing her heller med ubrukelige innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå