appelsinbrus Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper jeg har kommet til riktig forum Har et bilde på pcen der de mørke fargene er dårlige og den hvite bakgrunnen ikke er helt hvit. Er det noe verktøy i feks Photoshop jeg kan bruke for å fremheve det mørke og få det hvite helt hvitt? Lenke til kommentar
buitre Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper jeg har kommet til riktig forum Har et bilde på pcen der de mørke fargene er dårlige og den hvite bakgrunnen ikke er helt hvit. Er det noe verktøy i feks Photoshop jeg kan bruke for å fremheve det mørke og få det hvite helt hvitt? Høres ut som levels vil klare den jobben veldig bra. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Paint.NET burde gjøre jobben, litt tukling med kontrast eller som posteren over meg sa: et Levels verktøy. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 1. Legg ut eksempelbilder så vi kan se hva som trengs, og hva som passer best. 2. Legg ut et stort format om du vil at noen av oss skal gjøre det Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 image-adjust/adjustment-brightness and contrast eller curves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå