ekstraliten Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei ;-) Jeg har besøkt en nettside som heter http://www.surveytemple.com/home.norway.php . Her kan du bli medlem for en bestemt pris, og de lover at man ikke skal måtte betale noe annet enn akkurat det "medlemskapet", men er det sant? Jeg kunne jo godt tenke meg å bli medlem her, for så å tjene litt penger på å delta i undersøkelser. Til tross for det, så er det utrolig mange useriøse nettsider som bare bruker folk. Har noen av dere hørt noe om denne siden, og hva tror dere? Setter pris på svar fra alle som har peiling! -ekstraliten. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De sidene som krever en avgift er sjelden noe å satse på. Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Siden hevder du kan tjene 1000 dollar om dagen hvis du bare betaler en registreringsavgift først, mistenkelig....? Høres veldig likt ut som diverse spam mail som hevder du har arvet flere 100 millioner og du må bare betale en liten avgift og oppgi konto nr og div info for å motta det hehe Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Et viktig ord tak !!! ALT som er for godt til å være SANT , er bare tull !!! Lenke til kommentar
ekstraliten Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, ok. Det var jo lov å prøve seg, sant? Takk for svar. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hehe prøve seg på va? å bli rik ? Det er jo en grunn den siden er der , for å tjene penger. Akkurat på samme måte Norsk Gallup driver. De får inn flere 1000 mennesker på undersøkelser de selger for masse penger til kunder. Mens de som er med å undersøkelse tjener opp små fattige poeng. Som dem kan bytte inn mot å få en termos ellernoe . Det blir lissom ikke verd det. Prøvde det Norsk Gallup opplegget. Fikk 100 sider i posten , på noe jeg skulle krysse ut. Etter 30 min hadde jeg klart 20 sider. Da kastet jeg alt og ikke giddet det Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har trådstarter prøvd templesurvey. Noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar
ekstraliten Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, jeg har ikke prøvd. Jeg ville finne ut om det var seriøst eller ikke først, og nå har jeg nok funnet ut at det er useriøst. Too bad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå