Gjest medlem-98070 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg sjekker mange mobilabonnementer om dagen, og vil skaffe meg en del nye sim kort med nye numre, men er det vanlig at det koster med nytt nr og at leverandørene foretrekker å portere gammelt nr? Onecall tar 200kr for nytt nr. Så jeg så på Talkmore som har bra tilbud, de opplyser om at de ikke tar noe for å portere gammelt nr, men de skriver ingenting om hva det vil koste med nytt nummer så jeg er litt skeptisk... er det gratis? Tele2 er også noe jeg kunne tenke meg, skaffet nylig et abonnement der hvor jeg porterte nr gratis, men heller ikke de opplyser om noen pris for nytt nr, skal jeg gå ut ifra at det er gratis...? Hvis du vet om hvem som tar penger for nytt nr og hvem som ikke gjør det, let me know:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 https://www.talkmore.no/talkmore2/servlet/C...umber?uid=31661 Ser ikke ut til at det koster noe Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Sweet! Så hvis jeg ønsker en telefon som er 100% gratis å bare ha uten å ringe fra men kun motta anrop så er talkmore kontant midt i blinken? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Ja. Edit: Det koster 200kr å registrere seg, men de 200 kronene blir satt inn på kontantkortet ditt. Endret 27. oktober 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er sånt som gjør nesten alt ganske uaktuelt...hehe. Kommer ikke til å bruke disse nye numrene såpass som det vil koste å få dem de 200 kr har jeg jo bare i et år? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tror ikke de sletter de 200 kronene etter et år, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Kva med å gå inn på www.telepriser.no? Lurer forresten litt på kva du skal med ein masse abonnement som du nesten ikkje brukar? Endret 28. oktober 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
RaRa Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Kva med å gå inn på www.telepriser.no? - Fryktelig dårlig webside!! Der er bare noen få linker til noen av selskapene, sammenligne må du gjøre selv. Masse reklame og null hjelp ? Lurer forresten litt på kva du skal med ein masse abonnement som du nesten ikkje brukar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg