ThePerfectTool Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ingen spesielle egentlig, ihvertfall ikke som jeg kommer på i farten. Julestemningen har ikke slått inn i år Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Den kommer når du minst aner det Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Bumpin' time! Kan noen anbefale meg noen litt rocka julesanger? Så jeg får litt variasjon i julemusikken min Har funnet disse så langt: The Who - Christmas blink-182 - I Won't Be Home For Christmas The Kinks - Father Christmas The Killers - A Great Big Sled The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End) :love: Slade - Merry Xmas Everybody Edit: Hva med å endre emnetittelen til Julen 2009 - ...? Endret 21. oktober 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Chris Rea - Driving Home For Christmas Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Var det en anbefaling til meg, eller et svar på førstepost? Hvis det er en anbefaling er det ikke akkurat det jeg er ute etter... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Savner mer aktivitet i denne tråden... Livner opp med en klassiker: Endret 8. november 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sjå på Trans-Siberian Orchestra - det er jul. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Savner mer aktivitet i denne tråden... Livner opp med en klassiker: For meg er det kun Nat King Cole som må synge den låten. Jeg elsker Sinatra på alle mulig måter, men med akkurat denne sangen så må han vike for min del. Se filmen hos Youtube Ingen jul foruten denne klassikeren. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Begge er knall. Enda en favoritt: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 For meg er det kun Nat King Cole som må synge den låten. Jeg elsker Sinatra på alle mulig måter, men med akkurat denne sangen så må han vike for min del. Se filmen hos Youtube Ingen jul foruten denne klassikeren. Nydelig! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nat King Cole, Bing Crosby og Frank Sinatra har virkelig peiling når det kommer til julesanger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kom igjen, folkens! Jeg trenger anbefalinger! Denne er finfin: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 TS burde kanskje endre trådtittel til å omfatte julen 09. Da vil nok interessen kvikne til. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Chris Rea - Driving Home For Christmas og Last Christmas av Wham! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nesten litt irriterende med Wham noen ganger, den låten blir spilt til alle døgnets tider hele julen. Hadde en litt artig opplevelse der jeg gikk på handlesenter og hver butikk jeg besøkte spilte denne låten og det var ikke radio som ble brukt. Fordi dette foregikk i en 3 timers periode. Lenke til kommentar
General_Bushdakta Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) zzz Endret 10. april 2010 av General_Bushdakta Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 I en meget, meget gammel dames dagbok fra Jul i Skomakergata er en klassiker fra barndommen. Denne får meg virkelig i skikkelig julestemning Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Chris Rea - Driving home for christmas. Et mesterverk uten like. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Cliff Richard - Misteltoe and wine, ekte smør på flesk. - D.J. Endret 21. november 2009 av DjSlayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå