Scarn Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Veit ikkje om den er her frå før, men den er ivertfall ganske fin. Edit: Det gjekk visst ikkje så bra med youtube film, men her er link ivertfall: Christmas Canon (Trans-Siberian Orchestra) Endret 23. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Endret 23. november 2008 av dePt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Se filmen hos Youtube forbinder ikke akuratt med julen men det er en remake av den du har Det der var vel mer eller mindre brutalt hån/hetsing av originalen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dette er jo en klassiker Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den beste julesangen er uten tvil "deilig er jorden". Ingen andre som er så høytidelige og vakre som den, tror nesten den ville havnet på topp 20-listen min over alle sanger. Ellers er jeg veldig fan av acapellaversjoner, og synes, tro det eller ei, at n'sync (!!)har gjort en god jobb her på "Oh holy night". Jeg trodde egentlig ikke disse karene var så talentfulle (bortsett fra JT) før jeg hørte denne. http://www.youtube.com/watch?v=BxJv8GPyBV4 Det finnes også en studioversjon som er hakket "renere". Ellers setter John Mayers "St. Patricks day" meg i veldig god vinter/julestemning. Også pga endel minner til sangen. http://www.youtube.com/watch?v=wCPOdRPXK34 Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det er bare noe helt fantastisk "julete" med Magic Moments av Perry Como. Fantastisk sang: Se filmen hos Youtube Endret 25. november 2008 av Juvenal Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen til som bør få sin fortjente plass i julespillelista: The Band - Christmas must be tonight: Dessverre ikke noen video, kun en dårlig fotohistorie. Eartha Kitt - Santa Baby: Styr unna de elendige versjonene til Madonna og Kylie Minogue. Eartha Kitt synger i ring rundt dem begge. Ellers har Ella Fitzgerald sunget inn en lang rekke julesanger som ikke finnes på Youtube. Finnes garantert i en nettbutikk nær deg og anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det blir ikke jul uten Boyzvoice Let me be your Father Christmas Boyzvoice for ever man ! Endret 26. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Boyzvoice Den hadde jeg helt glemt... Artig bidrag! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Syns denne er fantastisk Ho frigjer seg kanskje litt voldsomt frå originalmelodien no og då, men nydeleg anyways! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fikse link, kanskje? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hørte på denne sangen gjennom en hel jul, etter det får jeg jule-følelse hver gang jeg hører den. Se filmen hos Youtube Kanskje ikke den du tenker på når man nevner jul Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fikse link, kanskje? Oh, funka visst ikkje det Her er link, enjoy!: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Støveldance! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Hehe Nå blir det "Støveldance" hver dag, da TV2 har bestemt seg for og sende The Julekalender på nytt. Godt forslag. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hehe Nå blir det "Støveldance" hver dag, da TV2 har bestemt seg for og sende The Julekalender på nytt. Godt forslag. Seriøst? Heftig! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ja helt seriøst Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva sender NRK tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå