Zodihax Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Poster egentlig for å få i mine innlegg, men Wham - Last Christmas og Nat King Cole med Deck the Hall og Christmas Song er jul for meg. EDIT: Glemte Chris Rea - Driving Home for Christmas.. Hvordan kunne jeg? Endret 19. november 2008 av Zodiiac Lenke til kommentar
aloras Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mariah Carey sitt julealbum er vanvittig bra, og er vel det albumet som har flest julesanger som jeg liker på en plass. (Som nevnt tidligere f.eks "All I want for Christmas", men også klassiske som "O Holy Night" og "Silent Night"). Maria Arredondo gav også ut et bra album for et par år siden, der den beste på den CD'en er "En stjerne skinner i natt". Ellers er det de klassiske julesangene det går i, som "Chris Rea - Driving Home For Christmas", "Wham - Last Christmas", "Dean Martin - Let it snow", "Bing Crosby - White Christmas" og en som ikke har blitt nevnt tidligere her, nemlig " " (eller den mer moderne versjonen med Peabo Bryson ) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Band Aid - Let them know it's christmas (eller heter den Feed the world? :s) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Band Aid - Let them know it's christmas (eller heter den Feed the world? :s) Hehe, ingen av delene. Den heter "Do They Know It's Christmas?" Og det er absolutt en sang som passer inn i jula (selv om jeg ble drittlei av den når jeg var yngre). Endret 19. november 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Band Aid - Let them know it's christmas (eller heter den Feed the world? :s) Hehe, ingen av delene. Den heter "Do They Know It's Christmas?" Og det er absolutt en sang som passer inn i jula (selv om jeg ble drittlei av den når jeg var yngre). Jeg har aldri sett musikkvideoen før, men jeg har hørt sangen utallige ganger. Noe som skuffet meg var at jeg alltid har trodd at den andre personen som synger (kvinnen med rødt hår) er en litt femi mann Men det er en flott julesang. Den smaker pepperkakedeig og julebrus Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hehe, ja Boy George var vel definitvt rimelig femi, men hvilke menn på 80-tallet var ikke det? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Vent litt.. ER det en mann? Nå ble jeg forvirret... Edit: Jeg tenker på mannen/kvinnen som begynner rundt :31. Endret 19. november 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeps, det er en mann, Boy George heter han og de som vokste opp på 80-tallet måtte tåle trynet på ham hele tiden hehe. Erlend Brattland er bare en oppdatert versjon hehe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeps, det er en mann, Boy George heter han og de som vokste opp på 80-tallet måtte tåle trynet på ham hele tiden hehe. Erlend Brattland er bare en oppdatert versjon hehe. OMFG! Jeg var helt sikker på at det var en kvinne da jeg så musikkvideoen Bill Kaulitz, ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Mange gode minner her, keep em' coming! Endret 21. november 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Se filmen hos Youtube The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End Se filmen hos Youtube South Park - Mr. Hankey The Christmas Poo Se filmen hos Youtube Slade - Merry Christmas Everybody Tre av de ultimate julesangene for meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Se filmen hos Youtube Hvilken synes dere er best, denne eller orginalen Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Helt klart bedre oppsett av sangere, men musikken er forferdelig og ødelegger hele versjonen. Høres ut som et danseband kombinert med et rockeband ispedd litt julelyder. Endret 22. november 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Den gamle er best, uten tvil. Hva skjer med Rap'en? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det meste fra Trans-Siberian Orchestra er et must Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvilke er best av Trans-Siberian Orchestras julesanger? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Wham- Last Christmas Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvilke er best av Trans-Siberian Orchestras julesanger? "Wizards In Winter" er jo en klassiker. Prøv f. eks å søk på Youtube etter den, du finner mye morsomt med juledekorasjoner og slikt da "Christmas Nights in Blue" og "Midnight Christmas Eve" er også verdt å nevne, i tillegg til en hel del flere låter. De har mye bra, sjekk de ut! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Takk skal du ha Jeg skal definitivt sjekke de ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Mariah Carey - Santa Claus Is Comin' To Town Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå