Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Egentlig Cradle Of Filth - Nymphetamine siden jeg og broren min ringte inn jula med den for noen år siden, men ellers masse rare julesanger. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jarl Goli - På låven sitter nissen. om noen har den på pc'n så si fra Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Noen som liker denne: Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You Se filmen hos Youtube Endret 4. november 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
banan_hylsa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Chris De Burgh - A Spaceman Came Traviling Denne er så nydelig Endret 4. november 2008 av banan_hylsa Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Noen som liker denne: Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You SÅ apsolut!.. kjempebra!!! her er min julesang!: Trans siberian Endret 4. november 2008 av probin Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som liker denne: Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You Ja Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gir meg god jule stemning! All I Want for Christmas is My Two Front Teeth Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Iron Maiden - Another Rock'n Roll for Christmas (er med Paul Di'anno) Vinskvetten - Julepresangen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 IronMaiden er et bra forslag Ikke helt det undertegende forbinder med jul, men... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Ikke glem denne: Mel (Smith) & Kim (Wilde) - Rockin' Around The Christmas Tree, en sikker vinner Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hårreisende at The Fairytale of New York ikke har blitt nevnt! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Faith no More - Easy, siden jeg fikk den til jul. Så klart alle de klassiske sangene, da. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Chris Rea - Driving home for Christmas Se filmen hos Youtube Takket være Nidar sin julemarsipan reklame Så enig! Endret 10. november 2008 av S.Larsen Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Liker veldig godt Nat King Cole og Dean Martin som ble plukket frem her. Fairytale of New York er også en selvfølgelig jule-klassiker, i likhet sangene fra Chris Rea og Wham. Men jeg heller mer mot det gamle, da jul for meg handler om tradisjoner. Dvs jo gamlere jo bedre Bing Crosby - White Christmas Se filmen hos Youtube Bing Crosby og David Bowie - Little Drummer Boy Se filmen hos Youtube Judy Garland - Have Yourself a Merry Little Christmas Se filmen hos Youtube Julekveldsvisa av Alf Prøysen. Sunget av Nora Brockstedt Se filmen hos Youtube Alf Prøysen - Julekveld i skogen Se filmen hos Youtube ...kunne holdt på lenge her gitt! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Iron Maiden - Another Rock'n Roll for Christmas(er med Paul Di'anno) Hvor kan jeg få tak i Iron Maiden-sangen?! Jeg er gigafan av Iron Maiden, og har virkelig lyst på den sangen Edit: By the way, jeg trenger gode versjoner av klassiske julesanger. Hvem mener dere har den/de beste versjonen/versjonene av: God Rest Ye Merry Gentlemen, Silent Night, Oh Holy Night? Endret 13. november 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Iron Maiden - Another Rock'n Roll for Christmas(er med Paul Di'anno) Hvor kan jeg få tak i Iron Maiden-sangen?! Jeg er gigafan av Iron Maiden, og har virkelig lyst på den sangen Får tak i den på diverse torrents på nettet. Er ikke mulig å kjøpt den lovlig så vidt jeg vet, siden den ikke har blitt gitt ut på CD. Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har blitt en av de sangene jeg i hovedsak forbinder med julen etter at denne ble terpet på en tv-kanal i sammenheng med reklame for julemarsipan eller lignende. Ellers: Dean Martin - Let it snow Nat King Cole - The christmas song Bing Crosby - White christmas Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Chris De Burgh - A Spaceman Came Traviling Denne er så nydelig Et eller annet som minner meg om barndommen med denne her, mulig fordi mine foreldre spilte en del Chris De Burgh. Får frysninger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Hårreisende at The Fairytale of New York ikke har blitt nevnt! Støttes på det sterkeste! Ellers: Aled Jones - Walking in the air Se filmen hos Youtube Trans-Siberian Orchestra - Christmas Canon Rock Se filmen hos Youtube Halvdan Sivertsen - Nordnorsk julesalme Endret 18. november 2008 av Lemon Lenke til kommentar
merin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Blir nok ikke ordentlig jul Coca Cola tunen, selv om den kanskje er litt kommers!;-) Eller hva synes du? Endret 18. november 2008 av merin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå