Gå til innhold

Erfaring med godaddy og spamfilter

EG-s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd det samme selv, spamfilteret til Godaddy.com stopper en god del eposter som ikke er spam, og bare sletter dem. Så du får aldri noen beskjed om at eposten er slettet.

Har derfor gått over til Fusemail.com som koster noe mer, men der du selv kan velge hva som skal skje med epost markert som spam.

Lenke til kommentar
Skjonner egentlig ikke hvorfor folk bruker noe annet enn gmail.. :p

Vil nodig vaere sta her, men det er jo best, saerlig for privat personer.

Jeg bruker gmail som backup for all eposten min, men jeg har flere ulike domener som jeg bruker til epost, og da funker ikke gratis versjonen av Gmail.

Og siden jeg har flere ulike epost domener, liker jeg at epost sendt til de ulike domenene blir sortert automatisk i ulike mapper på webmailen, slik at det blir veldig oversiktlig og greit. Det fikser Fusemail.com, og den funksjonen har jeg ikke sett på Gmail.

Så mangler fortsatt noen funksjoner på gmail før jeg kan bytte den ut med Fusemail

Lenke til kommentar
Skjonner egentlig ikke hvorfor folk bruker noe annet enn gmail.. :p

Vil nodig vaere sta her, men det er jo best, saerlig for privat personer.

Jeg bruker gmail som backup for all eposten min, men jeg har flere ulike domener som jeg bruker til epost, og da funker ikke gratis versjonen av Gmail.

Og siden jeg har flere ulike epost domener, liker jeg at epost sendt til de ulike domenene blir sortert automatisk i ulike mapper på webmailen, slik at det blir veldig oversiktlig og greit. Det fikser Fusemail.com, og den funksjonen har jeg ikke sett på Gmail.

Så mangler fortsatt noen funksjoner på gmail før jeg kan bytte den ut med Fusemail

Du kan sette opp egne domener med http://google.com/a (google apps)

Angaende forskjellige mapper, du kan sette opp filtere enkelt som gjor dette og tagger all email med emailen den ble sendt til. (du kan ogsa ha aliaser i google apps for mange forskjellige domener)

Lenke til kommentar

Jeg vet om tagger etc, men fungerer ikke på samme måte. Og Google apps koster jo også penger. Men det er jo opp til hver enkelt om hvilket epost system de liker best.

Jeg har brukt webmail i mange år nå, og foretrekker klart Fusemail.

Men bruker gmail til backup av all epost, og har kopi av alle eposter jeg har fått siden 2005 der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...