Gå til innhold

Nye hodetelefoner, vet ikke hvor jeg skal begynne...

ptfe

Anbefalte innlegg

Hei.

Lenge lyst på nye hodetelefoner, men vet ikke hvor jeg skal starte.

Jeg bruker hodetelefoner til mye, men disse blir mest til musikk, spilling, og film titting på hjemmebasis, så ikke snakk om noe portabelt.

Jeg started med Koss UR-40, ikke så imponert, men helt ok. Jeg spiller en del online og sitter på vent/skype så skaffet meg senere Koss SB-45 for mikrofonens skyld.

Problemet er at de er rett og slett ukomfortable og slitsomme i lengden. De er veldig tette og trange, putene er kledd i en slags plast lær som er utrolig svett og tett i lengden.

Lenge sett på Sennheiser HD 595 som troneholderen, og de ser veldig fristende ut, de har også stoff puter. De er dåg rimelig dyre.

Dessuten vil jeg da trenge en annen mikrofon løsning :(

Noen forslag? Noen alternativer med mikrofon? Eller noen andre mikrofon løsninger? Funker bordmic greit?

Takker for tiden og forslagene :)

Endret av ptfe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess, fant Sennheiser PC 350 etter å ha søkt litt rundt, men problemet er at de ser jo like lukket ut som SB45 =/ I tillegg har de samme type plast-puter. Litt skeptisk uten å prøve eller høre noen erfaringer.

Noen som har erfaringer med disse? Til bruk over lang tid? Kanskje t.o.m til sammeligning med SB45?

Ellers så jo Beyerdynamic DT 234 mer behagelig ut, men kanskje ikke samme slående byggekvaliteten.

Takker for svaret, tas i betraktning når jeg graver litt videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...