treeHugger123 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 tittelen forklarer alt... Hvis pc'en min står på og men jeg ikke har logget på enda. er det da mulig å bruke VNC til å logge på, eller må pc'en være logget på for at jeg skal kunne bruke vnc.. jeg mener logget helt av. ikke bare låst eller ventemodus eller lignende! takk for all hjelp Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tror ikke det går, må vel lastes inn noe program ved innloggng? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tror ikke det går, må vel lastes inn noe program ved innloggng? Bruker ikke VNC, men på radmin (som jeg bruker) går tjenesten som en service, og jeg kobler meg opp til pc'n uten at bruker er pålogget og må etter pålogging til pc foreta pålogging av bruker. Hvis VNC går som service, er det sikkert mulig der også. Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vet det fungerer bra med Window's Remote Desktop... Ser ikke hvorfor det skulle være noe stort problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå