Caveman Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 hei. jeg er på jakt etter en liten og lett pda til max 3000kr. jeg vil helst ha en med pocket pc OS. noen som har noen bra forslag? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har ingen peiling på PDA overhodet, men hva med: http://www.zepto.no/default.aspx?side=komp...nt.ascx&Id=3077 Den er i riktig prisklasse, i alle fall, og Zepto er supre folk. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Eller hva med en Dell Axim har det meste den + Billig Mer info her Biligste er 2561,- Inklusive. Dyreste er 3515,- Inklusive. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 www.idedata.no. de har det meste Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 hmm den dell sin virket jo bra og billig, men den ser litt stor og klumpete ut. zepto sin var jo liten og lett, jeg tror jeg går for den visst ingen andre har noen forslag. Lenke til kommentar
Darth_Maul Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg ville gått for en av Zepto eller Thosiba sine ! Vet Toshiba har neon "billigmodeller", men husker ikke helt hva den modellen heter i farta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå