tasseladden Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 som ut i frå emnetittelen. så skjønner dere at jeg er på leting etter en bil horn som spiller lyden som spilles i serien dukes of hazard. så jeg spør etter om noen veit hvor jeg kan få tak på det? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er ikke det samme som noen bruker på russebiler? I så fall burde det ikke være så veldig vanskelig å få tak i. Sett hva de har hos biltema, bilextra osv? Lenke til kommentar
tasseladden Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Er ikke det samme som noen bruker på russebiler?I så fall burde det ikke være så veldig vanskelig å få tak i. Sett hva de har hos biltema, bilextra osv? har sett på disse sidene. men har aldri funnet noen som spiller sjølv den tonen. så vidt jeg har forstått. kan jo alttids ta feil da... slike du tenker på: horn kan de spille slike melodier som det æ snakk om? Endret 27. oktober 2008 av tasseladden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå