moldespurven Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 skal ha ny telefon til 1 kr med abb og trenger tips til hvilken jeg skal velge. det viktigste for meg er mp3spilleren, gode taster og kamera har hatt en Nokia 6300 nå der skjermen har sprekt, var fornøyd med den men håpper på en bedre mobil nå. sett på 3 mobiler SE k810i Nokia 5610 xpressmusic. SE W595 eller noen annen mobil jeg bør se på? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvilket abonnement? Antall telefoner man kan få til 1,- varierer avhengig av hvilket abonnement. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvilket abonnement? Antall telefoner man kan få til 1,- varierer avhengig av hvilket abonnement. maks månedspris på abbet er 129 kr helst telenor nettverk altså djuice eller telenor:D Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) ingen tips ? :O ser at jeg må gi 199kr for nokia 6310 men det er ikke noe problem:D Endret 28. oktober 2008 av moldespurven Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her har du en lang liste over telefoner med abonnement, de til 1kr / under 200kr dekker de første sidene. Kjipt at man ikke kan velge type abonnement eller nettleverandør der. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 ja står mellom SE k810i Nokia 6310 Se W 595 Se sin k810i er jo en mobil som har solgt mye mer enn de 2 andre,men er den best? som sakt over er kamera, gode taster og Mp3 spillernen viktigst for meg, da kom jeg fram til at Nokia antaglig passer best for kamera delen men har den like god lyd som... SE sin W595 som mangler Blitz og ikke er noen bra kamera mobil på den andre siden, den er nyere, den har antaglig selv om jeg ikek har prøvd den bedre mp3 spiller. noe annet jeg bør tenke på ? og stemmer konklusjonene mine? hvilken ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 ingen som vet bilde og lyd kvaliteten på nokia 5610 xpressmusic? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Liste over telefoner med abonnement og kamera med autofokus Samme liste som over, men inkludert at telefonen må ha kameralys eller blits Test av 5610, hvor den kommer bra ut i forhold til lyd og taster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå