Watermeloon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor mye koster egentlig en six-pack med smirnoff ice og cider ? Og hvor mye koster en stk? Kjekt å vite, hva jeg skal betale venninna mi.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kommer jo helt an på hvor hu handla da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 En six-pack med cider koster rundt 150kr om jeg ikke husker helt feil. Men det varierer jo litt fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Kommer jo helt an på hvor hu handla da Hva er vanlig da? hvis hu handla på kiwi/spar/rema ? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan du ikke bare ta en tur ned på kiwi/spar/rema og sjekke? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Litt i overkant av 150,- vil jeg tro. Ligger vel på mellom 25-30,- pr. boks + pant hos de fleste dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 smirnoff (0.33), koster vel ca 25 kroner stk x 6 = 150 kroner Cider (0.5), koster vel ca 29 kroner stk x 6 = 174 kroner. + pant tror jeg Tuborg (0.33) koster ca 12 kroner flaska x 6 = 72 + pant det er bare ca priser da husker ikke helt hvor mye de ligger på da jeg sjelden kjøper sånne varer, mest i vin og brennevin her i gårn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå