Alpakasso Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bursdag skal feires, og det blir filmkveld med gutta. Vi skal leie to filmer, og tar imot tips om hvilke filmer som skal leies. Gjerne komedie/action/skrekk/thriller. En komedie, og en skrekkfilm hadde vel vært optimalt. Noen som kan anbefale noen passende filmer? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Komedie: The 40 Year Old Virgin Skrekk: Event Horizon Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Takk for tips. Tror de fleste har sett 40 year old virgin, men Event Horizon skal sjekkes ut. Fler? *edit: Takk Solid, har hørt mye bra om [rec]! Clerks II skal også sjekkes ut. Endret 27. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Skrekk: [Rec] Komedie: Superbad, Knocked Up, Airplane!, Blazing Saddles, The Big Lebowski, Fast Times at Ridgemont High, Dazed and Confused, Napoleon Dynamite, BASEketball, Hot Fuzz.. Endret 27. oktober 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Bare for å banke det litt inn nevner jeg også [Rec] som skrekkfilm! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Om dere ikke har sett noen av Naked Gun filmene, SE EN AV DE ! Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Om dere ikke har sett noen av Naked Gun filmene, SE EN AV DE ! Se hele triologien fortløpende sier da jeg:) Dere kommer til å være sår i halsen av latter, alle filmene varer sann 80-90min. Synes Skrekk passer bedre når man er alene, muligens med en kvinnelig partner..Bare min subjektive mening såklart ^^ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg så Superbad sist helg og var nær ved å drukne i brusen noen ganger. Hvis du liker "Mannen med den nakne pistol" bør du også "Johnny English". Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Som skrekk kan jeg anbefale The decentTrailerjeg likte iverfal denne, er egntlig ikke så gald i komedier. men Roadetrip er en jeg liker Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeg så Superbad sist helg og var nær ved å drukne i brusen noen ganger. Hvis du liker "Mannen med den nakne pistol" bør du også "Johnny English". ... og ikke minst mine to andre Abrahams/Zucker-favoritter Airplane! og Top Secret!. Den mer ukjente perlen Cannibal! The Musical av Trey Parker (South Park) anbefaler jeg også på det sterkeste, selv om den kanskje er i det særeste laget for noen. Endret 27. oktober 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg så Superbad sist helg og var nær ved å drukne i brusen noen ganger. Hvis du liker "Mannen med den nakne pistol" bør du også "Johnny English". ... og ikke minst mine to andre Abrahams/Zucker-favoritter Airplane! og Top Secret!. ...og selvsagt Hot Shots! Som skrekkfilm kan jeg anbefale Shutter (Thailandsk originalversjon). Det er en veldig bra skrekkfilm med mye skvettescener. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ble [rec] og Clerks II. [rec] var rett og slett en knallfilm! Clerks II var grei. Morsom - men ikke det beste jeg har sett. Funket bra! Takk for innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå